Blindness (2008)

Dramă, Mister, SF, Thriller | 14 May 2008 (Brazil, Canada, Japan)

Alb orbitor (2008)

Blindness

Dramă, Mister, SF, Thriller (Brazil, Canada, Japan)

Fernando Meirelles

Rhombus Media, O2 Filmes, Bee Vine Pictures, Alliance Films, Ancine, Asmik Ace Entertainment, BNDES, Cinema Investment, Corus Entertainment, Fox Filmes do Brasil, GAGA, Movie Central Network, Téléfilm Canada

14 Mai 2008

24 Aprilie 2009

<p align="justify">Thrillerul psihologic "Blindness" pune si evidenta conditia fragila a umanitatii si are la baza romanul omonim al scriitorului portughez Jose Saramago, laureat al premiului Nobel pentru literatura.</p><p align="justify">Atunci cand intreaga populatie a unui oras modern al zilelor noastre este afectata de o brusca, misterioasa si infioratoare maladie ce cauzeaza orbirea, un mic grup de persoane torturate de acesta dizabilitate se decid sa isi uneasca fortele pentru a depasi dificultatile oribile ale carantinei instituite de catre autoritati. Ei sunt fortati sa actioneze ca o comunitate unita si sa se bazeze pentru prima data unii pe ceilalti, dar mai ales pe capacitatile sotiei unui medic care, in mod straniu, pare sa fi ramas singura care nu a fost lovita de acesta epidemie ingrozitoare. Pentru a fi capabila sa isi ajute cat mai eficient sotul orb si pentru a salva orasul de haosul si dezordinea in care s-a scufundat treptat, femeia se preface a fi fost la randul sau afectata de boala, scapand astfel de sub interdictiile carantinei. </p>

sinucigassa

08.09.2018

imi pare bine k a trebuit sa fac un articol acestui film, este viatza...de zi cu zi...experiente dezastruoase de oameni dezastruosi....nimic mai concret decat simpla viata...si totusi trist de adevarat...uitati`va la el..merita ;)

1 4

SoleilEnMatin

08.09.2018

Tocmai am citit cartea si mi-a placut foarte mult povestea, chiar sunt curioasa cum a fost ecranizata.

3 6

cezarica98

08.09.2018

Un film pe care l-am vazut ieri, un film cu un scenariu interesant, (nu am citit cartea ca sa pot face o comparatie), la inceput putin plictisitor, ca apoi sa devina interesant si sa-ti doresti sa-l vazi pana la final.Orbirea ce pune stapanire pe oamenii care trebuie sa-si pastreze şansa încrederii în sine, tot mai putini oamenii care gandesc rational uită de vindecare şi trăiesc într-o lume oarbă din toate punctele de vedere. un film ce merita vazut.

9 9