Blonda Marilyn (2001)

Blonde

13 Mai 2001

3 Decembrie 2020

Drama realizata in 2001 pentru Tv.prezinta un " moment" al vietii Normei Jeane Baker devenita celebra Marilyn Monroe. Ea este o femeie frumoasa dar extrem de suparata, traieste cu doi barbatii deodata , ramane insarcinata cu unul din ei (nici ea nu stie cu care), ramane insarcinata dar avorteaza din cauza ca intelege ca cei doi ii vor doar averea. Avem de-a face cu o Marylin ce-si viziteaza mama in ospiciu, asteapta toata viata o scrisoare de la tatal ei "necunoscut", se indragosteste din nou de un celebru jucator de Baseball apoi de un celebru romancier cu care se casatoreste si doreste din tot sufletul un copil pe care nu reuseste sa-l aiba. Se ineaca in alcool, pastile si droguri si este extrem de nefericita. O Marylin surprinsa doar sub aceste aspecte nu este un film biografic.

Juristul

06.06.2009

Oare acesta minunat actrita,"diva" a generatii intregi,nu are parte macar acum dupa atatia ani de la trecerea ei in nefiinta(si asa destul de misterios si ponegritor),de adevarata recunoastere a valorii sale?Filmul nu reda sub nicio forma realitatea despre Marlyn Monroe.Un film facut pentru "succes de casa"(de duzina),nu are nici macar meritul ca actorii sa-si fi intrat in rol.Probabil si pentru ei a fost "Penibil",sa o denigreze in asa hal.PACAT !

2 3

06.06.2009

Un film rusinos de prost! Sa surprinzi doar aspectele negative - unei celebritatii a filmului de odinioara, sa dai doar numele ei iar ceilalti sunt prezentati ca :The Baseball Player, The Playwright etc. este inacceptabil. Daca nu se spunea numele ei, filmul ar fi fost slab dar Ok =povestea unei blonde dar asa este total nul si neavenit. Ma mir ca nu se scoala din groapa...de morti numai de bine!

5 7

Red_Tulip

22.12.2009

Un film care spune povestea ei. Nu consider ca evidenteaza doar partile negative, ci viata ei trista, exploatarea talentului doar pentru interesul celorlalti, cautarea neincetata a iubirii si a unei familii. Este prezentarea a unei femei extrem de frumoase, talentate si adorata, dar care viata ei a fost goala si trista.

1 0