Jean-François Richet

Wild Bunch, Why Not Productions

11 August 2016

24 Iulie 2021

Dragos_87

08.09.2018

Cred ca e cel mai slab film cu Mel Gibson pe care l-am si vazut putin mai imbatranit (cel putin in film).Un scenariu slabut cu o regie fara prea mari pretentii si cu momentele ei bune.Putin mai multa actiune si suspans nu strica dar per total e un film bunicel care merita o vizionare!

2 3

MorosanIulian

08.09.2018

Un film de actiune simplu care nu se exagereaza cu nimic deosebit, fara prea multe impuscaturi sau lupte cu o poveste des intalnita insa aici putin schimbata ne ofera o regie destul de buna, scene bine filmate, locatii si muzica bine alese iar actori care isi fac treaba moderat. Nu ai cum sa nu remarci ca Mel Gibson arata si este un tip dur in acest film nimic surprinzator probabil dar mi-a placut sa il revad din nou intr-un film de actiune.

2 1

08.09.2018

Ma asteptam ca acest titlu sa fie mai bun avand in vedere ca inregistreaza o nota ok pe IMDb iar review-urile sunt de asemenea ok. Filmul incepe foarte promitator insa usor usor isi pierde din intensitate si echilibru iar astfel povestea s-a indreptat spre un final destul de slab. Sunt cateva scurte momente de actiune pe care le-am apreciat insa in mare parte filmul se bazeaza pe interactiunea dintre cele doua personaje principale. Astfel exista destul de mult dialog simplu si deloc necesar iar realtia tata-fiica aici este usor fllortata, aceasta neavand exact fundatia necesara pentru a sustine toata aceasta situatie nou la care sunt expuse aceste doua personaje. Mel Gibson este destul de credibil in aceasta partitura si chiar mi-a placut interpretarea acestuia si povestea personajului. Pe de alta parte, toate celelalte personaje sufera din plin la capitolul credibilitate in special Erin Moriarty de care nu mi-a placut deloc. Regia filmului nu este fantastica, banal dimpotriva. Aceasta ii apratine lui Jean-François Richet cunoscut pentru remake-ul Assault on Precinct 13. Pentru un film de actiune acestei productii ii cam lipseste actiunea. Pentru cele doar 88 de minute filmul merita putina atentie in cazul in care cautati ceva nu foarte lung si usor. Insa cumva mie mi s-a parut ca filmul a tinut putin mai mult, in scurte momente fiind foarte plictisit. Nota 5, filmul fiind in mare parte salvat de catre interpetarea lui Gibson.

1 2