Thriller, Crimă, Dramă | 22 August 2013 (France, United States of America)

Legături de sânge (2013)

Blood Ties

Thriller, Crimă, Dramă (France, United States of America)

Guillaume Canet, Michael Althen, Hans Helmut Prinzler, Michael Althen, Hans Helmut Prinzler

Hans Helmut Prinzler, Hans Helmut Prinzler

Chi-Fou-Mi Productions, Wild Bunch, LGM Productions, Les Productions du Trésor, Mars Distribution, Worldview Entertainment, Ciné+, M6, Caneo Films, Grisbi Productions, France 4, W9, Treasure Company, Canal+, France 3 Cinéma, France Télévision

22 August 2013

27 Iunie 2014

<p>Franck şi Chris sunt doi fraţi se află de o parte şi de alta a liniei trasată de lege în Brooklyn-ul anilor 1970. Fiecare reuniune de familie se transformă în scena unei crime. Franck e oaia neagră a familiei, care vrea să se împace cu fosta iubită, deşi ea e deja măritată cu altcineva. În schimb, Chris chiar vrea să respecte litera legii, însă visul lui de a conduce o afacere curată e mereu spulberat de obstacolele vieţii.</p>

Bibi_TM

08.09.2018

Ma bucur ca am ignorat comentariile si criticile care mi-au trecut prin fata ochilor si chiar daca am avut oarecare temeri, am urmarit filmul. Am intrat in atmosfera americaneasca cu o portie de pop-corn si o glaja de cola si nici nu am simtit cum s-a scurs timpul. O lauda in plus pentru Clive Owen care a intrat superb in pielea personajului. Merita vazut, chiar daca e un picut cam lung.

4 1

Tot10ham

08.09.2018

Povestea celor doi frați, a fost filmată în 2008, în Franța, cu Francois Cluzet și (atenție!), Guillaume Canet în rolurile principale ("Les liens du sang") ! Acum, rolurile se inversează, James Gray, co-scenarist/co-producator (nu este trecut aici !?), îl ajută pe pe Canet să-și vadă visul american cu ochii,să facă pasul de la actorie la regie. Știindu-i afinitatea lui Gray de a lucra cu Joaquin Phoenix, mă întrebam de ce nu l-a distribuit și acum, dar am aflat că inițial, rolul principal îi fusese atribuit lui Mark Wahlberg (care nu a putut face parte din distribuție datorită programului încărcat), deci nu cred că era posibil să joace exact cei 2 actori principali din'' We Own the Night"' și aici ,plus că poveștile celor două filme sunt și asemănătoare ! Așa a ajuns Clive Owen să joace rolul fratelui ''pătat'', și bine a făcut, deoarece vedem o interpretare aș zice excepțională, intrându-și foarte bine în rol, aducându-ne aminte de interpretările foarte bune ale lui din"' Children of Men"' sau ""Hemingway & Gellhorn"" ! Un film bine regizat, scenariu, chiar dacă nu original,mereu actual, coloană sonoră bună, 3 actrițe care emană senzualitate prin toți porii, actori foarte buni, un film de văzut, foarte reușit !

2 2

08.09.2018

Blood Ties mi s-a parut un film foarte ok care in multe momente m-a surprins placut cu o poveste foarte interesanta despre ce inseamna cu adevarat legaturiile de sange.Povestea mi-a placut foarte mult si mi s-a parut destul de inspirata si chiar interesanta.Cu siguranta sunt multe filme asemanatoare insa Blood Ties cu siguranta nu poate fi considerat o copie sau neisipirat.Totusi sa nu uit faptul ca acest film este un remake al unui film francez intitulat "Les liens du sang". Stiam de ceva timp de acest film si eram foarte incantat de distributia lui.Nume foarte importante precum Marion Cotillard,Zoe Saldana,Mila Kunis sau Clive Owen fac parte din distributia acestui film.Acest lucru nu poate fi usor trecut cu vederea iar faptul ca uimitoarea Marion Cotillard joaca in acest film m-a convins ca acest film trebuie vizionat.De-asemenea trebuie mentionat faptul ca dupa cateva filme mai putin inspirate Clive Owen in sfarsit face un rol foarte bun. Sunt foarte multumit ca am vizionat acest film si chiar vreau sa-l recomand cu cea mai mare incredere.Blood Ties este un film tensionat si plin de momente care cu siguranta starnesc niste emotii puternice.Ritmul actiunii este unul mai lent iar durata filmului este de putin peste 2 ore astfel poate multi il veti gasi putin plictisitor sau prea lung.Eu ii acord un excelent 8 si o recomandare.

4 0