Blood Trails (2006)

Blood Trails

Horror

Robert Krause

20 Aprilie 2006

14 Mai 2021

<p align="left"> Atunci cand o tanara pasionata de ciclism se incurca cu un politist ce are aceeasi pasiune,atunci cand in virtutea unei slabiciuni isi inseala fara menajamente prietenul,iar mai tarziu este cuprinsa de remuscari,atunci se declanseaza si teroarea provocata de acel politist care nu suporta gandul unei aventuri trecatoare. Pentru a uita de momentul unei greseli de neiertat eroina principala din film accepta propunerea prietenului inselat,de a participa intr-o calatorie la munte unde cu ajutorul bicicletelor,sperau la o mica vacanta de neuitat... Asa a fost, dar in sensul celor mai neasteptate si groaznice intamplari prin care au fost nevoiti sa treaca. Actiunea filmului se petrece intr-o zona presarata cu multe peisaje incantatoare pe care le  remarci de indata ce vei viziona filmul ! </p>

o.c.emilian

08.09.2018

Un film care merita vazut ,nu este nimic exagerat,ti-se poate intampla chiar si tie.Tehnica de filmare mi-a placut foarte mult!

1 0

Aurelianus_Maximus

08.09.2018

Un film infiorator de slab....plictisitor si in acelasi timp cu un scenariu monoton..actiune ce curge previzibil si cu un final obisnuit filmelor de categorii inferioare...

0 1

anne87

08.09.2018

mi-am pierdut 87 minute ca sa ma uit la prostia asta de film deci cu ce incep jalnic,stupid,actrita e urata si in film mai e si proasta ,scenariu inexistent probabil,imporovitatie de moment initial am crezut ca este o reclama la bicicleta ,dupa ce am urmarit filmul si am citit descrierea am vazut si precizarea " peisaje incantatoare pe care le remarci de indata ce vei viziona filmul ! " PE SCURT: CEL MAI PROST FILM EVER

0 0