Blood and Wine

Crimă, Dramă, Thriller (United Kingdom, United States of America)

Bob Rafelson

Fox Searchlight Pictures, Marmont Productions, Blood & Wine Productions, Majestic Films International

3 Octombrie 1996

7 Mai 2021

Alex Gates este un negustor de vinuri cu o viata extrem de complicata - nu se intelege deloc nici cu nevasta lui alcoolica, nici cu fiul lui vitreg, iar afacerile ii merg tare prost. Pe deasupra mai are si o amanta, pe Gabriela. Din discutiile cu aceasta, afla despre un colier foarte valoros care se gaseste in casa unde Gabriela lucreaza ca menajera. Pentru a mai scapa de datorii, Alex il angajeaza pe Victor Spansky, un spargator profesionist, sa fure colierul. Dar lucrurile nu merg chiar asa cum planuise el.

Juristul

08.09.2018

Comerciantul de vinuri Alex Gates (Jack Nicholson) are mari probleme, atât în viaţa particulară, cât şi în profesiune, căci afacerea lui e în pragul falimentului. El are un fiu care îl urăşte, o nevastă alcoolică pe care o umileşte cu orice ocazie şi o amantă cubaneză, Gabriella, care e menajeră. Când tânăra Gabriella îi spune că în una dintre casele unde lucrează există un colier de diamante în valoare de milioane de dolari, lui Alex îi vine ideea să-l fure pentru a scăpa de probleme. El cere ajutorul unui spărgător profesionist de seifuri care e pe moarte din cauză că suferă de tuberculoză. Dar lucrurile încep să se precipite când soţia lui i se aşează în cale, hotărâtă să-l împiedice să ducă la capăt ceea ce ea este convinsă că e o nouă aventură a infidelului ei soţ. Premii: În anul 1996, la Festivalul Internaţional de Film de la San Sebastian, Michael Caine a câştigat premiul "Scoica de Argint", la categoria Cel mai bun actor, iar regizorul Bob Rafelson a fost nominalizat la "Scoica de Aur", în cadrul aceluiaşi festival."Sânge şi vin" este ultimul film din trilogia regizată de celebrul Bob Rafelson, trilogie care a debutat cu "Five Easy Pieces"şi a continuat cu "The King of Marvin Gardens".

2 1

lau72

08.09.2018

Bob Raffelson ne serveste nu atat sange , cat " vinul " dragostei , cu o JENNIFER LOPEZ plina de senzualitate , intre tatal si fiul care si-o disputa o data cu colierul si cu o teribila JUDY DAVIS , malitioasa , nefericita si feroce . Femeile conduc drama , ele poarta destinul care-i arunca pe cei trei barbati , fiecare impotriva celorlalti. De remarcat distributia de zile mari , Jack Nicholson , Stephen Dorff , Michael Caine , Jennifer Lopez .....si lista continua ........

1 0

Mihay29

08.09.2018