Comedie, Dramă (Germany, United States of America, United Kingdom)

Paddy Breathnach

Simon Beaufoy

IMF Internationale Medien und Film GmbH & Co. Produktions KG, Mirage Enterprises, Intermedia Films, West Eleven Films

1 Martie 2001

7 Mai 2021

Cand se anunta “evenimentul anului”: Concursul National de frizerie si coafura, pentru desemnarea celui mai bun Salon, viata micutului orasel Keighley, este data peste cap. Printre cei mai buni este si Phil Allen, frizer local, retras din acest gen de concursuri in urma cu zece ani, atunci cand l-a parasit nevasta chiar in ziua finalei. Cand I se propune participarea alaturi de fiul sau si de fosta nevasta, Phil refuza, cu toate ca fiul sau ar vrea sa participle. Nici aparitia fostului sau contracandidat la titlul suprem, Raymond Robertson, nu-l fac sa-si schimbe parerea. Insa vestea ca sotia sa este bolnava de cancer si s-ar putea sa fie ultimul ei concurs, il vor aduce din nou printre concurenti, incercand sa castige. Adolescentii, (baiatul lui Phil si fata lui Raymond) care provoaca fel de fel de incurcaturi, incercand sa-si exerseze maiestria in ale coafatului si vopsitului, fac o alternanta reusita intre comic si tragic.

doriscita

08.09.2018

Acest film a fost minunat, privindu-l te simti bine, cu filmul clasic Shakespearian sub-parcele. Filme ca acesta sociale sunt documente. Dacă oamenii nu acţionează aşa, atunci acest lucru este cum ne-am dori ca istoricii in viitor sa aminteasca de noi. Îmi pare bine ca p-rezinta oameni şi locuri care nu sunt considerate în mod normal, plin de farmec. Este amuzant, cu grijă şi o poveste blânda. Nu violenţa, nu masina chases, nu sex. Un pic de swearing, dar care face parte din limbajul normal în ziua de azi. M-a incintat cei tineri care se încadrează în dragoste si finalul uluitor de magnific. Sunt sigur că unele cinematographe ar fi putut face mai mult cu Imaginea vizuala din păr de tăiere, dar acest lucru a fost un film narativ. El a avut o poveste, iar eu il adăug la colecţia mea de filme .

2 2

mihaelatb

08.09.2018

o alta felie de viata.Un film despre dragoste, tradare, moarte,talent in profesie-chiar daca este vorba de hair stylist-copii, oi colorate si un umor, englezesc, un umor dulce acrisor!Alan Rickman, de exceptie, aici in duel direct cu Bill Nighy.

2 0

Red_Tulip

08.09.2018