Comedie, Dramă (United States of America)

Woody Allen

Woody Allen

Gravier Productions, Perdido Productions

25 Iulie 2013

6 Septembrie 2013

După ce totul se prăbuşeşte în jurul ei, inclusiv mariajul cu afaceristul bogat Hal (Alec Baldwin), eleganta Jasmine (Cate Blanchett) - membră a înaltei societăţi din New York - se mută cu sora ei, Ginger (Sally Hawkins), în modestul apartament al acestei din San Francisco, pentru a încerca să-şi pună viaţa în ordine. Jasmine ajunge la San Francisco într-o stare psihică fragilă, cu mintea tulburată de cocktailul zilnic de antidepresive. Deşi îşi poate păstra, încă, aparenţa aristocratică, Jasmine e un dezastru emoţional, lipsindu-i, în plus, capacitatea de a-şi asigura singură traiul. Jasmine începe să creadă că şi pentru ea există o speranţă când îl întâlneşte pe Dwight (Peter Sarsgaard), un diplomat care se îndrăgosteşte imediat de frumuseţea şi stilul ei sofisticat...

Yufeng

08.09.2018

Un regal actoricesc oferit de Cate Blanchett care,probabil, face rolul vieţii ei. Este unul dintre cele mai bune filme făcute în ultimii ani de către Woody Allen. Nu este comedie, nu este un film romantic, este o dramă bine realizată cu o actriţă în formă excelentă.

2 1

Vis-si-realiate

08.09.2018

Mi-a placut mult. Este un film care-ti transmite puternic starea pe care o are eroina :) Este o poveste uluitoare, ametitoare... Esti plimbat între prezent si trecut, în viata ciudata a Jasminei, pus mereu în situatii confuze, datorate mai ales faptului ca actrita arata neschimbata atât ca aspect fizic, cât si al vestimentatiei :)) Finalul este bulversant! Filmul merita vazut, este absolut un film "mai altfel" !

2 1

Morris

08.09.2018