Blueberry

Western (France, Mexico, United Kingdom)

Jan Kounen

La Petite Reine, Ultra Films, TPS Star, A.J.O.Z. Films, 120 Films, Crystalcreek Ltd., TF1 Films Production

9 Februarie 2004

30 Iulie 2021

Crescut de indieni, Mike Blueberry a ajuns serif in Palomito, iar acum incearca sa mentina echilibrul precar dintre doua civilizatii, cu riscul de a nu mai apartine nici uneia. Totul se schimba in ziua cand un ucigas misterios, Wally Blount, transforma orasul intr-un adevarat infern, cautand o "comoara" indiana. Cu ajutorul lui Runi, sarmanul "frate" alaturi de care a crescut, Blueberry trebuie sa il infrunte pe Blount. Tot in inima muntilor, Blueberry trebuie sa se lupte si cu proprii demoni pentru a-si castiga libertatea. Inspirat de celebrul personaj de benzi desenate Blueberry, filmul lui Jan Kounen este o combinatie de film epic si western intr-o ambianta supranaturala.

luca32

08.09.2018

Daca va e dor de un western NU alegeti acest film. Acesta e u n fel de western SF foaaarte plictisitor. Daca nu era partea de SF era in regula, dar asa... Nu vi-l recomand

1 0

Anchidin

08.09.2018

adica e in vestul salbatic si e cu pistoale si gagici, dar atit. E vorba despre shamanism si halucinatii provocate de peyote, parca, si din ce spun cei care au avut experiente din astea, felul in care sunt ilustrate halucinatiile e destul de aproape de adevar. Este si un fir de poveste in legatura cu o comoara si o fugareala dupa ea, dar asta e secundar. E adevarat ca e cam lung, totusi, de vazut cind esti odihnit.

1 0

Vlad.Urucu

08.09.2018

Mie mi-a placut super super mult . si dupa ce l-am vazut ma tot uitam la faze din el. E adevarat , trebuie sa fii atras de cultura indienilor si obiceiurile lor sa iti placa filmul. E doar pt cine a citit vreo carte de Carlos Castaneda si i-a placut.

0 0