Body of Lies

Acțiune, Dramă, Thriller (United States of America, United Kingdom)

Ridley Scott, Richard Franklin

Scott Free Productions, De Line Pictures, Warner Bros. Pictures

10 Octombrie 2008

28 Noiembrie 2008

Vânătoarea Agenției centrale de inteligență (CIA) este pentru creierul unui val de atacuri teroriste. Roger Ferris este omul agenției pe teren, mutându-se de la un loc în altul, care se străduiește să rămână în fața evenimentelor care se schimbă mereu. Un ochi pe cer - o legătură prin satelit - îl privește pe Ferris. La celălalt capăt al acelei legături în timp real se află Ed Hoffman al CIA, care strategizează evenimente de la mii de kilometri distanță. Și, pe măsură ce Ferris se apropie de țintă, el descoperă că încrederea poate fi la fel de periculoasă ca și când este necesar pentru supraviețuire.

Andrei_fermecatoru

08.09.2018

Comparat mai de toti cu "Traitor", filmul asta se ridica mult peste, si ii da clasa aluia, asa, cu mare stil. Si asta nu din cauza povestii (in Traitor era mult mai captivanta si mai bine scrisa),ci datorita , evident lui Crowe si DiCaprio. Sincer, astia doi reusesc sa salveze tot filmul de la a cadea cu usurinta in cliseul unei alte povesti banale cu spioni si teroristi.Mai precis, un agent sub acoperire e trimis in Orientul Mijlociu sa anihileze o retea terorista. Si alte clisee sunt demontate aici: americanii-buni, si arabii-rai. Ei binem, aici americanii nu sunt chiar asa de buni, si nici arabii asa de rai. Fiecare parte implivata in conflict are derptatea ei, si de fiecare parte exista personaje si bune si rele. Nimic nu e absolut, depinde din ce parte privesti. Cu asta vine nou filmul asta, cu toate ca e si multa propaganda in el, nici n-avea cum sa nu fie, avand un astfel de subiect. Filmul e foarte bun, e facut astfel incat se te captiveze inca de la inceput, si partea si mai buna e ca in final reuseste sa te provoace sa gandest. ironic sau nu, iata ca dupa ani buni, de la "The Quick and the Dead" din '95, Crowe si DiCaprio revin din nou impreuna pe ecrane, atunci fiind doar doi necunoscuti, si acum doar ei reusind sa duca in spate un intreg film, si sa faca dintr-o poveste de duzina un SUPERFILM! ....Bonus: Mark Strong, un fle de "andy garcia lookalike", care joaca la mare arta, si face din personajul sau (Hani, seful spionajului iordanian) un rol cheie in economia filmuli asta.

2 6

cezar33

08.09.2018

Filmul este o satira amara la adresa tacticienilor CIA care in goana dupa rezultate imediate in lupta contra terorismului au pierdut principala resursa: Intelgenta. Pentru Leo continua tranzitia catre deplina maturitate artistica inceputa cu Bande din NY, continuata apoi cu remarcabilele Diamant Sangeriu si Cartita. Este evident ca starul american incepe sa semene a monstru sacru. Russel este din nou distribuit de maestrul Ridley Scott, dar de data asta nu intr-un rol de primadona. Interpreteaza discret dar nu absent rolul care da tenta satirica filmului. Adevarata revelatie este Mark Strong pe care l-am dori sa-l vedem si in roluri mai mari. Merita! Body of Lies este un film meritoriu si are ca principala calitate realismul. Ghemul de minciuni(si serpi veninosi) este functional in conflictul din Orientul mai Apropiat sau Mijlociu. Leit motivul de baza: gandeste si actioneaza ca ei(teroristii) si tine lumea ta(occidentala) in siguranta cu orice pret.

8 7

klaus

08.09.2018

Un fost jurnalist ranit in timpulrazboiului din Irak este angajat de CIA pentru a urmari un lider al retelei teroriste Al Qaeda aflat in Iordania. Filmul lui Ridley Scott se bazeaza pe romanul "Body of Lies" de David Ignatius.

3 6