Boogie Nights

Dramă (United States of America)

Paul Thomas Anderson

New Line Cinema, Lawrence Gordon Productions, Ghoulardi Film Company

7 Octombrie 1997

18 Octombrie 2021

Eddie Adams este un tanar ce lucreaza la un bar de noapte. Intr-o seara, el este abordat de regizorul de filme porno, Jack Horner, care considera munca sa ca fiind arta. Fiind extrem de bine dotat, accepta oferta lui Jack si incepe sa joace in filme pentru adulti sub numele de Dirk Diggler. El cunoaste foarte rapid succesul, dar in acelasi timp aluneca pe o panta periculoasa, devenind dependent de droguri. Drumul sau despartindu-se de cel al lui Jack, el ajunge aproape de ruina. Va reusi el oare sa-si mai revina?

sinradu

08.09.2018

Un altfel de cronică a anilor '70, imediat după şocul reprezentat de momentul hippy, o lume brusc „liberalizată” la nivelul obiceiurilor şi al moravurilor, care-şi caută echilibrul. Şi cum să spui mai bine povestea asta dacă nu din punctul de vedere al unei industrii ce a căpătat de atunci un avînt enorm?

8 5

EduardR

08.09.2018

Am revăzut de vreo cinci ori scena din vila lui Rahad Jackson si de două ori filmul întreg. Deci, numai experiența audio-vizuala, care este de neuitat, m-a putut face să revăd acest film cu o plăcere sporită, și care este generată doar de filmele cu adevărat... memorabile. Bineințeles, „Boogie Nights” nu se ridică chiar la nivelul unei capodopere, dar după părerea mea, această imortalizare a societații pornografilor(dacă îi pot numi astfel) din anii '70-'80 făcută de talentatul cineast Paul Thomas Anderson este o contribuție semnificativă pentru cinematografie, din partea generației lui, în care, cu siguranță, este un vârf de lance.

6 8

cezar33

08.09.2018

Chiar si un film porno cere o anumita stiinta de a produce arta. Asa cum capodopera Modern Times facea trecerea de la filmul mut la cel vorbitor Boogie Nights(pastrand bineinteles proportia) proiecteaza trecerea de la film de studio turnat clasic, in care realizatorii si actorii trebuiau sa dispuna de calitati artistice, la epoca videocamerelor unde se produc filme porno pe banda rulanta. Un argument pentru vizionarea acestei pelicule este acceptul unor adevarate staruri ca: Mark Wahlberg, Burt Reynolds, Julianne Moore, Philip Seymour Hoffman, vWilliam H. Macy si altii de a fi prezenti in distributie.

5 5