Acțiune (United States of America)

Alex Ranarivelo, Stephen Sommers

Steve Sarno, Alex Ranarivelo, Stephen Sommers

American Cinema International, ESX Productions

19 Martie 2011

24 Iulie 2021

"Born to Race" e povestea lui Danny Krueger. Danny este un tanar pilot ce tocmai a primit un contract de sponsorizare si o masina de 100.000$. Insa povestea de succes a lui Danny se opreste atunci cand acesta scoate masina la o cursa ilegala si sfarseste prin a se ciocni de masina politiei. Dupa acest incident Danny pierde sponsorizarea si mama sa il trimite sa locuiasca cu tatal sau, pe care nu l-a mai vazut de 5ani. O data ajuns la tatal sau descopera ca micul orasel are si niste lucruri interesante: curse de masini intre licee si pe frumoasa Jessica.<br /><br />  Din pacate pentru Danny acesta se ia la intrecere cu Jake Kendall intr-o cursa ilegala si reuseste sa il supere si pe tatal sau care ii interzice participarea la concursul de masini. Suparat Danny pleaca la o plimbare cu masina doar ca cineva i-a taiat franele si are un accident care ii distruge masina. Tatal sau incearca sa ii repare masina si cand observa ca franele i-au fost taiate intentionat decide sa il lase pe Danny sa participe la concurs si chiar il ajuta sa isi repare si masina. Acum ramane doar ca Danny sa il invinga pe Jake si sa castige concursul. Va reusi el oare sau va esua ca si tatal sau?

Rockstar

08.09.2018

intr-adevar un film bun dar sa fim seriosi nu se poate compara cu Fast & Furious

0 0

zozoka

08.09.2018

Ii un film frumos intr-adevar nu se compara cu fast & furious dar merge vizionat odata cel mai impresionant e la sfarsit cand din concurenti foarte aprigi danny pune totul deoparte si sare sa-l salveze pe jake.Recomand o data. Din partea mea merita macar un 7

0 0

scraw

08.09.2018