Chemarea salbaticiei (1995)

Born to Be Wild

Dramă, Familie (United States of America, Japan)

John Gray, Edward Zwick

31 Martie 1995

29 Noiembrie 2020

<p>Devenit irascibil de cand l-a abandonat tatal sau,Rick este un adolescent singuratic,fiindca mama lui s-a dedicat unui pasionant experiment despre posibilitatea dialogului cu primatele. Unica lui prietena este neobisnuit de inteligenta si sensibila gorila Katie,care si-a insusit un vocabular de 100 de cuvinte. Cand proprietarul ei o inchide intr-o cusca si o foloseste ca senzatie pentru supermagazinul sau,Rick o fura si...fuge cu ea in lume.</p>

SailorMoon

08.09.2018

este un film de copii mi-ar fi placut foarte mult daca aveam 10 ani

1 2

ama2908

08.09.2018

un film minunat! nu un film de copii...sau un film de copii(in sensul bun- toti ar trebui sa fim asa) un film care ne arata cum ar trebui sa traim si sa simtim...daca ce se intampla in film ni se pare de domeniul absurdului si fantasticului inseamna ca nu vedem si nu stim ce inseamna iubirea si magia! un film care ar trebui sa ne trezeasca la realitate! It's all for L.O.V.E!

1 0

jdr

08.09.2018

Rick (Wil Horneff) este un puşti simpatic, dar marcat de faptul că tatăl său i-a părăsit pe el şi pe mama lui, astfel încât devine, în scurtă vreme un mic delincvent. Mama sa, cercetător la un laborator de studiu al animalelor sălbatice îl angajează pe Rick să aibă grijă de animale, pentru a-l avea sub ochi şi a-l determina să-şi schimbe stilul de viaţă. În laborator există o gorilă, Katie, care a învăţat să comunice prin gesturi şi de care Rick se ataşează foarte mult. Când patronul laboratorului decide să întrerupă cercetările şi să vândă gorila la circ, Rick se hotorăşte să-şi răpească protejata şi să fugă cu ea din ţară, într-un loc unde aceasta să poată fi în siguranţă.

0 0