Seful sefilor (2001)

Boss of Bosses

Dramă (United States of America)

Dwight H. Little

3 Iunie 2001

30 Septembrie 2020

Din 1976 si pana in 1985, Paul Castellano (Chazz Palminteri) a condus afacerile familiei mafiote Gambino din New York, incercand sa le orienteze catre activitati mai legitime. Castellano e cunoscut pentru faptul ca n-a vrut ca familia lui sa se amestece in traficul cu droguri, iar cine incalca interdictia platea cu viata. In felul lui, Castellano a fost un mafiot cu principii, care si-a atras dusmani de temut, printre care John Gotti (Sonny Marinelli). Filmul incepe cu asasinarea lui de catre oamenii lui Gotti si se intoarce apoi in timp la evenimentele care au dus la moartea lui Castellano. Chazz Palminteri interpreteaza cu profunzime rolul acestui mafiot care incepe sa-si faca procese de constiinta o data cu inaintarea in varsta si care pana la urma devine victima unui contract pus pe viata lui.

adeon

08.09.2018

-

0 2

aryana

08.09.2018

Cel mai bun film cu cel mai bun actor si zis ca este suficient pentru a va starni curiozitatea ...mafie..actiune ..suspans si tot ceea ce este necesar pentru a ti atrage atentia .

3 1

sinradu

08.09.2018

Din păcate, filmului îi lipsesc multe pentru a fi cu adevărat bun. Acţiunea este cumva prea lungită, regizorul nu reuşeşte să pună accente hotărîte pe nici o componentă, nereliefînd suficient nici personalitatea lui Castellano, nici traseul său, nici activitatea FBI. Prins în capcana nehotărîrii, filmul este construit destul de şablonard, cu accente de cronică, nu de istorie şi cu atît mai puţin de film important. Din păcate, vedem aceleaşi stereotipuri ale mafioţilor, mişcîndu-se ca nişte păpuşi, cu acţiuni previzibile. La asta se adaugă şi povestea de dragoste, dacă nu neispirat introdusă în acţiunea filmului, atunci neinspirat gîndită. Faptul că pelicula e construită pe fapte reale e încă un minus, pentru felul în care a fost concepută realizarea sa. Parcă îi şi vedeam pe mafioţi uitîndu-se la film şi enervîndu-se de felul în care au fost stereotipizaţi sau, dimpotrivă, rîzînd în hohote.

1 1