Bottoms Up

Romantic, Comedie (United States of America)

Erik MacArthur

47 Entertainment, Cameo FJ Entertainment, RSH Entertainment

1 Ianuarie 2006

6 August 2020

<p>Owen Peadman este un barman din Minnesota.  Pentru a-l ajuta pe tatal sau sa stranga bani pentru micul sau restaurant, Owen se duce in Los Angeles sa concureze in competitia "King of the Bar". <br />Dupa ce pierde in fata unui barman din LA, Owen il cauta pe exoticul sau unchi, Earl. Acesta il ajuta pe Owen sa castige bani, obtinandu-i o slujba in cadrul un show de scandal. <br />Determinat sa obtina un subiect cat mai picant, care sa ii aduca suma de bani necesara, Owen si unchiul Earl isi indreapta atentia asupra celui mai nou tanar star de la Hollywood, Hayden Field. Planul lor este sa se infiltreze in lumea acestuia, prin intermediul prietenei lui, starleta Lisa Mancini. <br />Lucrurile se complica in momentul in care Owen se indragosteste de Lisa.</p>

Fluffylina

08.09.2018

Unul din cele mai proaste filme vazute in ultima perioada. Nu mi-a placut deloc. Cu Paris nu am avut nimic pana acum dar aici nici macar nu se chinuie sa para actrita. Scenariul de doi bani la fel ca si interpretarea actorilor. Nu il recomand nici in lipsa de altceva.... mai bine te uiti la Nora pentru Tata sau Tanar si Neobosit :).

9 2

El_KaPpa

08.09.2018

Nu ma asteptam la mare lucru dar in lipsa de altceva am zis sa-i acord o sansa. Degeaba insa pentru ca interpretarile actorilor lasa mult de dorit la fel ca si actiunea filmului care nu duce nicaieri. Nu recomand.

11 3

alex_il_fenomeno

08.09.2018

filmul este destul de usor de anticipat , cel putin pana la un punct , dupa ce se prezinta detaliat personajele si problematica din jurul acestora , fiind unul tipic american al ultimilor ani , cu multe "fitze" , petreceri si oameni care mai de care mai ciudati ... tanarul Jon Abrahams a fost la inaltime , reusind sa ii tina piept starletei Paris Hilton atat la propriu , cat si la figurat , insa ritmul cam lasa de dorit uneori ... oricum , daca nu ai nimic mai bun de vazut , cred ca ar merita acesta vizionat . de la mine nu poate primi totusi mai mult de 6/10 ...

0 9