Brüno

Comedie (United States of America)

Larry Charles

Universal Pictures, Media Rights Capital, Four by Two

8 Iulie 2009

31 Iulie 2009

<p align="left">Brüno este un personaj inventat de Sacha Baron Cohen inca de pe vremea cand el avea emisiunea lui proprie: Da Ali G Show. Brüno este acum reinventat pentru marele ecran intr-o noua satira sociopolitica care il gaseste pe Sacha asumandu-si o noua personalitate, de data aceasta in postura de designer de moda homosexual. Auto-proclamat "Vocea australiana a televiziunii pentru tanara generatie", adoptand o vestimentatie foarte excentrica si cat mai colorata, acest Brüno porneste inca o data intr-o calatorie in care cauta sa scoata in evidenta si sa rusineze inca odata unul din aspectele societatii in care traim. Prin interviurile sale si emisiunile televizate la care participa, Brüno pune la zid toata industria modei din ziua de azi, avand grija in acelasi timp si de proaspat adoptatul copil de culoare pe care il educa in spiritul sau unic si "creativ".</p>

betty_blue

08.09.2018

trebuie sa recunoc ca am ras cu lacrimi .Azi am fost la lansarea lui si am fost foarte incantata de ce am vazut .Trebuie sa recunosc ca este un film mai bun decat Borat .ne-am obisnuit cu fazele lui traznite si foarte originale .Il recomand tuturor celor care au vazut Borat .. o sa fie placut impresionati si este recomandat sa fie vazut la cinema unde sunetul si imaginea sunt originale.eu una am mai adaugat vre-o 4 riduri de atata ras..nota 10

13 19

RaDuQ

08.09.2018

Sunt sigur ca sunt o multime de oameni care-l vor găsi ofensator ... Eu am fost prea ocupat cu râsul ... Mi-a parut rau pentru unii dintre oameni, cum ar fi Ron Paul şi pentru săracul predicator de care face misto. Pe altii am vrut sa-i loveasca fulgerul, cum ar fi parintii copiilor pe care ii intervieveaza el pentru o sesiune de filmare. Dacă nu va-ti simtit jigniti de "Borat", "Bruno" încă ar putea crea repulsie. Cohen nu se opreşte de la nimic pentru a obţine râsete de la comentariul sau social despre homofobie şi cultura noastra obsedanta pentru celebritati.

6 6

malonegerald

08.09.2018

Film soc ! E unul dintre cele mai ciudate filme documentar pe care le-am vazut pana acum . Cu un umor dat de situatiile in care sant pusi interlocutorii sai , eu sincer nu adaug riduri de ras cum si-a facut cinefila noastra " betty_blue " . La gagurile unui homosexual austriac care nu stie ce excentritati sa faca intr-o societate umana din ce in ce mai debusolata. Realizarea ca pelicula este reusita . Regie nota 9 , scenariu - 8 . interpretarea lui Sacha Baron Cohen f buna : nota 9 , cameramani nota maxima -10

5 9