Breaking and Entering

Dramă, Romantic (United Kingdom, United States of America)

Anthony Minghella

Miramax, Mirage Enterprises

15 Decembrie 2006

19 Ianuarie 2007

<p>Cu filme precum <a href="/filme.php?cod=5036">The English Patient</a> (1996), <a href="/filme.php?cod=1819">The Talented Mr. Ripley</a> (1999), <a href="/filme.php?cod=11663">Play</a> (2000) si <a href="/filme.php?cod=72">Cold Mountain</a> (2003), cartea de vizita a regizorului <a href="/persoane.php?cod=469">Anthony Minghella</a> este mai mult decat impresionanta si fiecare productie ce-i poarta semnatura atrage atentia. Este si cazul peliculei <a href="/filme.php?cod=1832">Breaking and Entering</a>, cu atat mai mult cu cat distributia este la randul ei una de exceptie: <a href="/persoane.php?cod=230">Jude Law</a>, <a href="/persoane.php?cod=9360">Juliette Binoche</a>, <a href="/persoane.php?cod=1643">Robin Wright Penn</a>. </p><p>Actiunea este plasata intr-o suburbie londoneza in care se afla biroul arhitectului intruchipat de Law si urmareste drama unor londonezi contemporani, apartinand unor etnii diferite, ale caror vieti se intersecteaza intr-o maniera surprinzatoare si profunda. Cand biroul ii este jefuit de un tanar hot de origine musulmana, arhitectul isi va reevalua viata cu regretul omului care simte ca a pierdut ceva pe drum.</p>

GreenLand

08.09.2018

Excelent film!! Ar merita sa candideze la Oscar,imi place Jude Law,s-a "maturizat" mult de la rolul din 2004 cu "Alfie"... Pe de alta parte,e drama tatalui vitreg care incearca sa se apropie de o fiica,care nu e a lui,si in acelasi timp sa-si regaseasca propria identitate...

3 2

micasirenaramona

08.09.2018

Si mie mi-a facut o impresie placuta acest film, dar ma asteptam sa-mi placa deoarece sunt o fana a regizorului Anthony Minghella si a filmelor lui anterioare "Cold Mountain" si "The English patient". Un film axat pe problemele de cuplu ale unui barbat si ale unei femei care traiesc impreuna de prea multa vreme si intre care s-a instalat rutina si plictiseala, chiar daca sentimentele care i-au legat inca exista si sunt puternice, dar si pe relatia dificila dintre parinti si copiii lor adolescenti, care se confrunta cu crize de anorexie, hiperactivitate, dificultati de adaptare sau chiar implicare in acte infractionale. De asemenea, un film despe drama imigrantilor bosniaci in Marea Britanie, care au trecut printr-un razboi devastator in tara lor de origine, au pierdut persoane dragi, au lasat in urma intreaga lor viata si incearca cu disperare sa se integreze in lumea incorsetata de prejudecati si destul de putin primitoare a Londrei. In fine, un film despre resuscitarea unei relatii de cuplu muribunde prin aducerea unui aer proaspat de catre aventura extraconjugala pasionala a sotului cu o alta femeie, care il face sa aprecieze cu adevarat valorile reale ale casniciei sale.

9 2

radukn

08.09.2018

Un alt film care explorează relaţiile umane. După mine Jude Law e cam specializat pe aşa ceva dacă privim ultimele lui roluri. Plictisitor pentru mulţi, va place celor cu atracţie spre psihologie şi sociologie.

3 2