Bride & Prejudice

Dramă, Comedie, Muzică, Romantic (United Kingdom, United States of America)

Gurinder Chadha

Paul Mayeda Berges, Gurinder Chadha

11 Februarie 2004

28 Octombrie 2020

Chaman Bakshi este un fermier care locuieste impreuna cu sotia lui Manorama si cu cele patru fiice ale lor pe nume Jaya, Lalita, Maya si Lakhi in regiunea Amritsar din India. Manorama intentioneaza sa isi casatoreasca fetele cu barbati instariti pentru a avea parte de o viata lipsita de griji, motiv pentru care este multumita atunci cand familia Bingley din Londra isi exprima intentia de a-l insura pe fiul lor Balraj cu una dintre fiicele sale. Balraj se indragosteste de Jaya si pleaca impreuna cu aceasta, cu Lalita si cu cel mai bun prieten al lui - omul de afaceri american William Darcy - la Goa, acolo unde Lalita il cunoaste pe tanarul Johnny Wickham si il invita in casa parintilor ei, spre disperarea mamei, care ar dori sa o marite cu o ruda indepartata a familiei pe nume Kohli, care locuieste in Los Angeles.<div align="justify">    Lalita refuza cererea in casatorie a pragmaticului Kohli, iar barbatul o ia de sotie pe cea mai buna prietena a ei pe nume Chandra Lamba. Frivolul si neseriosul Johnny Wickham, care o lasase insarcinata pe Georgina, sora cea mica a lui William Darcy, fuge in lume cu naiva Lakhi, Lalita si William Darcy fiind astfel fortati sa o caute pe mezina familiei Bakshi si sa ii salveze onoarea patata. Descoperind ca pe parcursul atator evenimente s-au indragostit unul de celalalt, William Darcy si Lalita isi unesc destinele prin casatorie, la fel ca si Balraj si Jaya.  </div>

kirara

08.09.2018

Un film exceptional prin imbinarile celor doua lumi si nu numai,sa nu uitam actori:Aishwarya Rai si desigur Martin Henderson,doi actori cu o prezenta scenica minunata.Filmul ofera atat comedie,dragoste,musica dar si putin din infinita comoara culturala a Indiei.Cam in toate filme este vorba de asta,dar fiecare film este special,asa cum noi oamenii sunt unici.si cer ca toata lumea sa vad unicitatea noastra,consider ca si filmele de orice natura ar trebui considerate unice in felul lor.

7 2

crazy_bloggera

08.09.2018