Bride of Chucky

Horror (Canada, United States of America)

Ronny Yu

Universal Pictures, Midwinter Productions Inc.

16 Octombrie 1998

24 Iunie 2021

<p>Sorry Jack! Chucky's back! In acest horror, criminalul in serie, Charles Lee Ray, isi are partile corpului tinute ca dovezi, in sediul unei sectii de politie, sub forma unei mici papusi, faimoasa Chucky. Atunci cand iubita din tinerete, Tiffany, ii recupereaza resturile si le reuneste, astfel prin practicarea unui ritual,  il readuce la viata pe ucigasull maniac. Dar, Chucky isi doreste de aceasta data, alaturi companie, isi doreste un camarad care sa-l ajute in realizarea planurilor murdare. Asa ca o omoara pe Tiffany, si o reinvie ca "papusa mireasa". Atunci cand ei decid sa-si petreaca luna de miere, alaturi de un alt cuplu pe autostrada,au loc intr-o mare veselie o serie de crime. Cuplul ucigas pleaca in cautarea cadavrului, lui Ray, care a fost ingropat impreuna cu un talisman voodo, ce detine puterea de a invia mortii. Cu o balta de sangela fiecare pas si cu cele doua papusi ucigase, cuplul descopera ca totul devine o calatorie spre iad.</p>

Delfin

08.09.2018

Chucky a inviat pentru a nu stiu cita oara din morti (mai bine il lasau sa se odihneasca in pace decit sa-i distruga de tot reputatia in halul asta) si nu e singur..k orice om(papusa ma rog..) si-a gasit jumatatea care ii impartaseste apetitul pentru macel..toate bune si frumoase pina vezi filmul ..care numai horror nu e ci o comedie pur-singe ( nici nu incape termen de comparatie cu primele filme din serie..acesta e complet de o calitate inferioara).Decit sa faca dintr-un killer ca Chucky un mascarici mai bine se opreau atunci cind acesta era cu adevarat infricosator prin prezenta sa..acum saracu cred ca ar trebui scos la pensie ca orice veteran decit sa se continue cu aceste incercari penibile de a readuce pe micile/marele ecrane un horror care a avut un succes imens la vremea lui..dar cine stie poate pe viitor o sa vedem si alte neamuri ale micutului killer- eventual cumetri sau nepoti..care sa-i readuca stralucirea de odinioara.Revenind pe un ton serios am ramas profund dezamagit de acest film pe care il asteptam de mult..papusa ucigasa care ne-a terorizat copilariile a disparut ..

10 7

aesad

08.09.2018