Brideshead Revisited

Dramă, Romantic (Morocco, United Kingdom, Italy)

Julian Jarrold

BBC Films, Ecosse Films, HanWay Films, UK Film Council, 2 Entertain, Zak Productions, Brideshead Films, Mestiere Cinema

25 Iulie 2008

21 Noiembrie 2008

"Brideshead Revisited" este o poveste emotionanta despre dragostea interzisa si despre pierderea inocentei, avand la baza romanul omonim al scriitoarei Evelyn Waugh din anul 1945. Pelicula ilustreaza memoriile ofiterului britanic Charles Ryder, care este incartiruit in timpul celui de-al doilea Razboi Mondial pe un vechi domeniu aristocratic cazut in paragina si care descopera cu uimire ca darapanatul castel nu este altul decat altadata infloritorul si luxosul Brideshead, unde experimentase in urma cu aproape 20 de ani iubiri si prietenii intense. Pe atunci student la prestigioasa Universitate Oxford si nutrind dorinta de a deveni pictor, Charles Ryder cunoscuse seducatoarea, fascinanta, dar si strania familie Marchmain, formata din libertinul Lord Marchmain, sotia evlavioasa si obsedata de control a acestuia si cei patru copii ai lor - Sebastian, Bridley, Julia si Cordelia. Irezistibil atras de alcoolicul, dar carismaticul Sebastian si de enigmatica si sofisticata Julia, tanarul Charles se trezise implicat intr-un triunghi amoros interzis si blestemat, sortit esecului din pricina strictelor precepte ale religiei catolice.

iatromante96

08.09.2018

Am ramas inca odata placut impresionata de Ben Whishaw. L-am mai vazut doar in Perfume in rolul lui Jean-Baptiste Grenouille, rol care i s-a potrivit de minune, dar pot sa spun ca in amandoua filmele joaca foarte bine. Sper, si sunt sigura ca in viitor o sa faca si alte roluri foarte bune. Are talent. Si, bineinteles, Emma Thompson care e Emma Thompson...De asemenea este de remarcat grija pentru detalii, desi e de asteptat avand in vedere ca filmul este britanic.

1 1

iulia_ruxi

08.09.2018

imi place cum joaca Emma Thompson

1 4

Antigona

08.09.2018

Un film care prezinta catolicismul din mai multe perspective, pe de o parte un catolicism imbibat de norme absurde, de cealalta parte situandu-se un catolicism spiritualo-taumaturgic, la mijloc stand captive doua povesti de dragoste, una dintre ele fiind "unilaterala", care nu ajung sa se implineasca...Replicile sunt de multe ori redundante, dar vizionati-l macar pentru armonia vizuala de care da dovada...

1 1