Bridesmaids

Comedie, Romantic (United States of America)

Paul Feig

Apatow Productions, Universal Pictures, Relativity Media

13 Mai 2011

13 Mai 2011

Atunci când Lillian, cea mai bună prietenă din copilărie, o anunţă că s-a logodit cu Dougie şi o roagă să-i fie domnişoară de onoare, Annie acceptă cu reticenţă propunerea, gândindu-se la multitudinea de ritualuri costisitoare pe care le presupune o astfel de îndatorire. Nefericită în dragoste din cauza lui Ted, un iubit sexy, dar mitocan, care se foloseşte de ea numai pentru a-şi satisface nevoile sexuale, având probleme financiare după ce brutăria pe care o patrona a intrat în faliment şi fiind evacuată de fraţii Brynn şi Gil din apartamentul închiriat, Annie îşi dă seama ca existenţa ei haotică este departe de a fi perfectă, motiv pentru care întrevede în organizarea nunţii lui Lillian o oportunitate de a-şi pune ordine în gânduri. Lista interminabilă de evenimente pe care trebuie să le planifice o descurajează însă pe Annie, cu atât mai mult cu cât bogata, snoaba şi extravaganta Helen concurează cu ea pentru a intra în graţiile miresei şi pentru a deveni ea cea care se ocupă de perfectarea nunţii, furându-i rivalei toate ideile bune. Exasperată de o armata de alte domnişoare de onoare pe nume Megan, Rita şi Becca, Annie le demonstrează tuturor cât de departe este dispusă să meargă pentru a face pe placul unei persoane dragi, pe parcursul unei perioade pline de peripeţii şi ghinioane, întâlnind şi un bărbat demn de încredere în persoana poliţistului Nathan Rhodes.

Skyline

08.09.2018

O comedie foarte reusita.Cea mai buna comedie pe care am vazut-o in ultima vreme.Am vazut filmul cu sotul meu , care la inceput credea ca va fi un film pentru femei despre nunti si domnisoare de onoare si nu spera sa ii placa deloc , iar dupa ce s-a terminat filmul a zis ca a fost mai bun decat Hangover .

1 6

mdomnita

08.09.2018

Filmul a fost o comedie. Nu aș putea spune că a excelat prin nimic, dar nu a fost nici un film prost. Scenariul e un scenariu destul de banal, fără nici un fel de evenimente sau situații inedite, iar actrițele joacă binișor dar nu impresionează. Din punct de vedere al amuzamentului a fost o singură scenă care m-a amuzat și care nu e cuprinsă în trailer, trailerul conține cam tot ce poate oferi filmul. Din păcate au fost și cîteva scene absolut deplasate care au făcut filmul să nu se ridice peste nivelul unei comedii ca oricare alta. Cam asta ar fi. Un film ușor, ieftin, care nu merită văzut la cinematograf dar e ok de văzut cu prietenii acasă pentru o oră și ceva de relaxare și puțin amuzament. PS: Dacă e vorba despre comedii bune recente extraterestrul Paul merită mult mai multă atenție decît toate cinci sau șase gagicile astea.

3 3

Petronela.7

08.09.2018

Nu pot spune ca filmul a fost foarte tare.. dupa parerea mea a fost ok. Doua domnisoare de onoare au fost de completare a plinului, nu prea si-au asumat rolul. Mi-a placut foarte mult cum a jucat Megan (Melissa McCarthy), prin rolul ei din film, firesc si natural, este foarte amuzanta. A jucat si in "Gilmore Girls", la fel cu un rol dragut. Unele scene mi s-au parut putin penibile, poate exagerate. Iar conflictul dintre Annie (Kristen Wiig) si Hellen (Rose Byrne) m-a intrigat la inceput. Prieteniile adevarate nu se termina niciodata.

3 4