Thriller, Dramă (India, United States of America, Germany)

Steven Spielberg, Jonathan Mostow

Joel Coen, Ethan Coen, Matt Charman

TSG Entertainment, Amblin Entertainment, Studio Babelsberg, Fox 2000 Pictures, Marc Platt Productions, Participant Media, Reliance Entertainment, DreamWorks

15 Octombrie 2015

27 Noiembrie 2015

<p><span style="font-size: 13px; line-height: 19px; font-family: Georgia, 'Times New Roman', 'Bitstream Charter', Times, serif; color: #333333">În timpul Războiului rece, avocatul CIA James Donovan, negociază în secret eliberarea pilotului american Francis Gary Powers, ce a fost doborât în 1960 în timp ce survola spaţiul aerian al Uniunii Sovietice într-un avion U-2 de spionaj.</span></p>

BogdanP

08.09.2018

Un film bun,o poveste buna,un actor de exceptie pe scurt,un film ce cu siguranta va fi nominalizat la premiile oscar ! Tom Hanks,un numa mare in domeniul filmului care nu dezamageste niciodata.Urmariti pelicula,nu veti regreta !!

1 1

08.09.2018

Nu am fost niciodata cuprins de un entuziasm fantastic cand a venit vorba de acest nou film al lui Spilberg. Cu toate astea am reusit sa il vad in aceasta perioada cand chiar nu ma gandeam ca acest lucru se va mai intampla. Experienta cinematografica a fost ceva special, atat filmul in sine cat si sentimentul deosebit pe care l-am avut stand alaturi de un prieten drag. Bridge of Spies este o productie clasica Steven Spilberg si urmareste in mare parte aceasi constructie si reteta ca ultimele doua filme realizate de cineast. Asadar pelicula dispune de o poveste interesanta cu un nivel emotional foarte ridicat iar cand vine vorba de stilul vizual este clar la ce sa te astepti din partea unui astfel de film. Adaugam si interpretarile foarte ok ale actorilor iar astfel Bridge of Spies devine teoretic un film extrem de valoros. Insa sunt si cateva mici detalii usor negative pe care le scot in evidenta. Mi s-a parut ca filmul nu isi asuma aproape deloc anumite riscuri care ar fi dinamitat complet atmosfera generala. Constructia actiunii este liniara si meticulosa, duraza ceva timp pana sa apara scanteia care sa accelereze si intensifice derularea povestii. Ultimele 40-50 de minute sunt cu adevarat speciale si chiar m-au impresionat si emotionat. Trailer-ul filmului lasa foarte multe detalii sa iasa la iveala si astfel filmul isi pierde usor din farmec. Situatia finala are totusi o mica surpriza. Filmul are doar o nominalizare la "globuri" , una cat de cat importanta iar aceasta absenta nu ma surprinde cu nimic. Nu stiu care sunt exact sansele actorului Mark Rylance pentru a-si adjudeca premiul pentru actor secundar (drama) insa prezenta acestuia pe acea lista ma surprinde oarecum, de fapt toate numele de acolo m-a surprind oarecum, lipsa lui Hardy fiind un mare ? Bridge of Spies este un film cu caracter istoric care are capacitatea sa-ti atraga complet atentia. Poate plictisi usor in prima parte insa nu neaparat, depinde daca apreciezi marea atentie acordata fiecarui detaliu. Uneori se simt o lipsa de durata a intensitatii, momente anoste in care nici dialogul nu prea ajuta foarte mult. Dar in foarte multe momente sunt cateva replici uimitoare rostite, dialogul fiind defapt un atu al productiei. Per total mi se pare un film de nota 8. Se putea cred putin mai diferit,o abordare mai riscanta. Nu se simte aproape deloc tensiunea razboiului rece. Un aspect care daca era remediat cu siguranta ar fi facut diferenta.

5 0

Gabriel.Dascalu

08.09.2018

Imi era dor de o colaborare intre Steven Spielberg si Tom Hanks, de un film facut ca la carte si captivant. Bridge o Spies este un film biografic foarte bun cu o combinatie de neuitat intre regizor, scenaristi si actor principal. Mi-a placut mult cum a jucat Mark Rylance, coloana sonora si inteligenta cu care au fost realizate unele scene. Desi desfasurarea actiunii devine la un moment dat cam plictisitoare, sfarsitul filmului arata valoarea adevarata a ecranizarii. Scena cu gardul imi va ramane mereu in cap fiind una foarte bine gandita aratand simetria dintre doua lumi complet diferite la acea vreme. Merita vazut, mai ales de fanii filmelor biografice. Nota mea este 10!

1 1