Comedie, Romantic (France, Ireland, United Kingdom, United States of America)

Sharon Maguire

Dan Mazer

Working Title Films, Perfect World Pictures, StudioCanal, Universal Pictures, Miramax

14 Septembrie 2016

16 Septembrie 2016

Renée Zellweger și Colin Firth, alături de Patrick Dempsey, sunt protagoniștii noului capitol din BRIDGET JONES ÎNSĂRCINATĂ, continuarea seriei de comedii romantice cu burlăcița preferată a întregului mapamond. După ce s-a despărțit de Mark Darcy (Firth), Bridget Jones (Zellweger) nu a trăit tocmai un final de poveste. Acum are 40 și ceva de ani, și e din nou singură, așa că se decide să se concentreze pe jobul său de producător de știri, și se înconjoară de prieteni vechi, dar și noi. Pentru prima dată în viața ei, Bridget simte că are totul sub control, așa că ce ar putea să meargă prost?

Tamarix

08.09.2018

Excelenta comedie, de mult nu am mai ras asa de mult! Filmul este mult mai bun decat celelalte doua Bridget Jones. Scenariu foarte amuzant si inteligent, scene foarte originale si de asemenea multa emotie si duiosie (Colin Firth - absolut minunat si de neegalat!) R. Zellwegger este fermecatoare, vulnerabila dar mult mai sigura decat inainte, iar Emma Thompson face un rol greu de uitat. O combinatie foarte reusita - umor si emotie...

0 0

annemarie_s

08.09.2018

O Bridget mai suplă ca de obicei (sic!) și mai experimentată în viață și în profesie. Trecerea timpului e notabilă și la alți protagoniști (a se vedea dl. Darcy/Colin Firth). Umor destul, unul britanic, sec și inteligent, și multe replici amuzante. Față de filmele anterioare cu Bridget, acesta însă mi s-a părut cumva, per total, mai cinic, mai lipsit de căldură și de mica doză de inocență necesară în fața zilei de mâine. Poate că e doar o reflecție a zilelor și a lumii în care am ajuns cu toții să trăim după 2013-2014 (cu atentate, islamiști, refugiați, minorități sexuale, etc.), cine știe? PS. Pentru aceia care sunt fani și ai romanelor cu Bridget, trebuie să știe că acest film nu respectă deloc, dar chiar deloc, acțiunea din al treilea volum scris de Helen Fielding, care a fost tradus la noi în 2014 cu titlul Bridget Jones, topită după el.

0 0

mihaelatb

08.09.2018

M-am chinuit mult sa vad acest film, pana la capat. Cu o Renée Zellweger imbatranita de operatiile estetice ce ar fi trebuit sa o intinereasca, sau sa o mentina. Cu un Colin Firth ce are un aer de anticariat (deh, nu toata lumea poate sa imbatraneasca precum Keanu Reeves) si cu un Patrick Dempsey, nici el prea tinerel, aveam senzatia ca am nimerit la un alt film. Jenant sa vezi un babatai ( si ce barbat ai fost odata) cu pielea atarnanda, facand declaratii amoroase. Nu consider ca oamenii peste o anumita varsta nu ar trebui sa mai iubeasca, nu! dar in acest film a fost jenant. Sper ca, publishing playboy discovered alive, sa nu dea nastere unui alt film, caci ar fi o a doua madam Iliescu, de data asta dincolo de Canal. Cei mai in rol: Ed Sheeran si Emma Thompson.

0 0