Leopardul Suzanei

Bringing Up Baby

Comedie, Romantic (United States of America)

Howard Hawks

RKO Radio Pictures

23 Septembrie 2020

<p align="left">     David Huxley este un paleontolog cu capul în nori, obsedat de ceea ce face. Acum trebuie termine cît mai repede organizarea şi aranjarea unei expoziţii despre dinozauri, prin care ar urma să obţină o finanţare de un milion de dolar pentru muzeul la care lucrează. Întîlnindu-se la o partidă de golf cu potenţialii săi finanţatori, Huxley o cunoaşte pe Susan Vance, o tînără bogată de pe urma unei moşteniri şi cam ţăcănită, sau excentrică, după cum preferaţi. Imediat ce îl cunoaşte pe paleontologul nostru, ea hotărăşte că trebuie să pună mîna pe el, cu orice preţ. </p><p align="left">Aşa că se foloseşte de micul său leopard, numit Baby, pentru a-l sili să o conducă la conacul ei din Connecticut. Bietul Huxley, neştiind ce-l aşteaptă, acceptă. Aici, un cîine intră în camera lui şi-i înhaţă ultimul os de dinozaur, vital pentru terminarea expoziţiei. Dar necazurile abia încep, căci atunci cînd un leopard fuge de la grădina zoologică, toată lumea crede că e vorba de leopardul Suzanei, ceea ce face ca ea, alături de David, să se implice în tot felul de planuri, care de care mai rizibile şi mai nebuneşti, pentru a salva animalul de autorităţi. Inevitabil, cei doi vor face o vizită şi pe la închisoare, unde Susan, la  fel de răsfăţată şi excentrică, spune că David este un criminal diabolic, căutat de poliţie. Puternic ritmată, comedia vă va ţine în faţa ecranelor pînă la final, prin acţiunea alertă, răsturnările de situaţie şi ineditul/ ridicolul acţiunilor personajelor.</p>

MagisterLudi

08.09.2018

Bringing Up Baby e una din cele mai bune screwball comedies de la Hollywood, beneficiind de doi actori legendari( care formeaza un cuplu minunat pe ecran, un scenariu de exceptie si de pasiunea domnului Hawks. Un film excelent - 10/10!

2 0

harpo

08.09.2018

Este absolut perfect cuplul Grant-Hepburn pe ecran. Iar aici reusesc sa faca un film al naibii de amuzant dirijati de unun dintre cei mai mari regizori ai USA- Howard Hawks. Pe langa faptul ca sunt niste actori desavrsiti atat Grant cat si Hepburn sunt extrem de frumosi:D

0 1

08.09.2018

o comedie superba; am vazut filmul cand eram copil, l-am revazut acum cu aceeasi placere; cand o femeie frumoasa si care pe deasupra mai e si inteligenta isi propune sa cucereasca un barbat sunt putine sanse ca acesta sa scape ( apropo de asta imi vine sa rad si acum de urarea celui ce i-a livrat cadoul lui grant la momentul cand afla ca se va casatori si anume :condoleante. cei doi interpreti principali sunt superbi , nu stiu daca au mai avut si alte colaborari, daca nu au mai avut e pacat, pentru ca exista o chimie evidenta intre ei.

2 0