Broken Flowers

Comedie, Dramă, Mister, Romantic (France, United States of America)

Jim Jarmusch

Focus Features, Bac Films, Five Roses

17 Mai 2005

24 Februarie 2006

Don Johnston a fost toata viata sa un afemeiat, evitand sa-si intemeieze o familie. Din aceasta cauza o pierde si pe actuala lui prietena, Sherry. Intr-o zi primeste o scrisoare anonima de la una din vechile sale cuceriri si este instiintat ca este tata, avand un fiu care a plecat de acasa sa-l caute. Prietenul si vecinul sau, Winston, pasionat de romane politiste, ii stabileste un plan care sa-l ajute pe Don sa-si viziteze toate fostele prietene ca sa descopere cine a fost cea care a scris misterioasa scrisoare. Revazand femeile din tineretea sa, batranul Don Juan isi reevalueaza viata.

delfinutz82

08.09.2018

Este un film la care m-am cam plictisit...probabil ca asteptam prea mult de la el dupa ce am vazut rating-ul sau si premiile luate. Comedie !?!?! - intr-adevar sunt cateva replici bune, dar sunt prea putine pentru a spune ca filmul e bun. "E diferit...nu e comercial!" Se pare ca e foarte apreciat de unii si foarte contestat de majoritatea (cel putin asa a fost in cinematograful in care l-am vazut). Il compar cu "Sideways" pentru ca si acesta e un film la care te plictisesti, un film la care poti sa te uiti linistit in timp ce faci altceva...nu pierzi nimic...si...are cam acelasi rating mare pe care nu il inteleg. Rog pe cei carora le-a placut filmul sa prezinte motivele...poate imi schimb parerea! Am intrebat pe vreo 2 care au zis ca e un film extraordinar (de 9-10), dar singurul argument pe care mi l-au dat : "un film deosebit, nu e un film comercial".

3 12

georgian102005

08.09.2018

Un film relaxant cu o coloana sonora superba.Un film despre trecut care in orice moment iti poate influenta prezentul sau viitorul.Sau nu.Un film cu un umor usor sec si negru dar de foarte buna calitate.Un film de idee,necomercial,care la sfarsit te face automat sa-ti aduci aminte de iubirile trecute.

8 7

andrei

08.09.2018

Chiar de la inceput se anunta un umor sec si de calitate care pluteste in atmosfera pe tot parcursul filmului. Personajele si situatiile prin care te plimba actiunea sunt atat de contrastante, incat chiar si cu un dialog redus la minim te trezesti razand in hohote. Iar Bill Murray face un rol excelent cand vine vorba de sec. Imi place mult la <b>Flori frante</b> prospetimea sa. Fiecare mini capitol aduce diversitate totala si nu deranjeaza nicaieri senzatia ca stii ce va urma. Imi place cum se transmit sentimentele catre privitor in timpul calatoriei (plimbarea cu masina catre destinatie, muzica, pregatirea atmosferei) - ajungi sa mori de curiozitate, stiind ca urmeaza o noua intalnire. Am ras foarte mult la acest film si a fost foarte relaxant. As vrea sa vad mai des asemenea filme. Il recomand tuturor celor care gusta asemenea filme, mai diferite decat majoritatea, care nu termina clar povestea la sfarsit si te fac sa-l uiti pe loc. Scenariul, realizarea si Bill Murray de nota 10.

6 5