Horror, Mister (Canada, United States of America, France)

George A. Romero

George A. Romero

Romero-Grunwald Productions, Barenholtz Production, StudioCanal

13 Februarie 2000

21 Octombrie 2021

Director al unei agentii de publicitate, Henry Creedlow este un om care si-a reprimat gândurile morbide si îndurã în continuare tot felul de mizerii: sotia îl înseala cu seful lui si-l "ciupeste" de bani împreunã cu cel mai bun prieten; menajera îi furã din casã si-i vorbeste urât, dar în spaniolã; nici chiar plictisitorul lui pudel nu-l respectã. Ascultând stirile de dimineatã, aude povestea unui om care s-a sinucis din cauzã cã se simtea inutil si nerespectat de foarte multã vreme, si este puternic impresionat. In dimineata urmãtoare se trezeste fãrã chip - cu fata acoperitã de o mascã albã, si fãrã identitate. Eliberat de restrictiile sociale, îsi schimbã personalitatea si cautã sã se rãzbune pe cei care l-au umilit.

Juristul

08.09.2018

Harry Creedlow e un tip banal, care, sătul de mizeriile soţiei, şefului, ale celui mai bun prieten, explodează. Într-o dimineaţă, se trezeşte că nu mai are chip. Anii de umilinţe l-au făcut să piardă ceva de neînlocuit: identitatea. Acum e liber. Răzbunarea poate începe. Omul fără identitate devine omul fără milă.

0 0

Bibi_TM

08.09.2018

Filmul ne introduce intr-o poveste interesanta, care in anumite conditii poate fi chiar si adevarata. Henry Creedlow este un individ cumpatat, care a incercat tot timpul sa fie in pas cu societatea, sa se plieze cu ea, sa-i urmeze regulile. Insa, la un moment dat afla ca cei apropiati il ''lucreaza''. Intr-o zi, asculta radioul si are o revelatie, isi schimba personalitatea, fapt care anunta represaliile impotriva celor care l-au adus in aceasta stare.

0 0