Comedie (United States of America)

Tom Brady

Adam Sandler

Columbia Pictures, Happy Madison Productions

9 Septembrie 2011

30 Noiembrie -1

Bucky Larson duce o existenta lipsita de sare si piper intr-un orasel din nordul statului Iowa, impachetand legume si fructe la un aprozar si locuind impreuna cu tatal si mama lui, care par a fi cei mai conservatori si banali parinti de pe Glob. Numai ca in trecutul tumultuos al parintilor baiatului se ascunde un secret scandalos si rusinos, acestia fiind vedete de filme pentru adulti in anii '70 si facand cariera in industria pornografica. Dupa ce descopera detaliile picante din viata mamei si tatalui sau, Bucky Larson isi propune sa calce pe urmele rudelor lui de sange si sa porneasca spre Hollywood pentru a deveni cel mai mare star de filme porno din lume. Initial, producatorii si regizorii din Cetatea Filmului ii rad in nas diletantului si ambitiosului Bucky, care nu pare sa aiba nimic in comun cu Dick Shadow, un star in voga in domeniul productiilor XXX, insa treptat cei care detin puterea la Hollywood remarca faptul ca fiul unor foste vedete de filme pentru adulti dispune de anumite calitati care ar putea fi exploatate si are ceva de oferit.

Magacip

08.09.2018

Un film din seria "cu proshti" am pus "sh" pentru a se citi corect. Nick Swardson joaca un rol cu care asemanator cu cele cu care ne-a obisnuit pana acum. O comedie de situatie ce merita vazuta asa ca sa fie trecuta in revista. Poate ca personajul , dupa parerea mea, ar fi fost si mai bine scos in evidenta, daca l-ar fi interpretat Jim Carrey. Don Johnson cu un rol "cuminte" iar Christina Ricci frumusica ...evident... ca de obicei. Nota mea este 7 , poate cu ceva intentie de a acorda 8 ...dar atat.

0 5

ottorobert94

08.09.2018

Interesant. Povestea m-a dat pe spate, insa personajul principal a fost putin cam tras de coada in ceea ce priveste aspectul. Il recomand deoarece are multe scene comice. Nota mea este 9, ar fi fost 10, dar ii scad un punct pentru aspect.

1 4