Buffalo '66

Romantic, Comedie, Dramă (United States of America, Canada)

Vincent Gallo

Muse Productions, Cinépix Film Properties (CFP), Lions Gate Films, Gray Daisy Films

20 Ianuarie 1998

2 Decembrie 2021

Billy este un tip eliberat dupa 5 ani petrecuti in inchisoare. Parintii sai nu stiu despre acest lucru, ei crezand despre el ca este casatorit si plin de succes. Cum iese de acolo, acesta o rapeste pe Layla, o adolescenta, si impreuna cu ea isi viziteaza parintii, pretinzand ca aceasta este iubita sa si ca planuieste sa se casatoreasca cu ea, toate acestea pentru a le arata parintilor ca viata sa este in ordine

TygerAssassin

08.09.2018

Este un film superb,nu am cuvinte sa vi-l descriu,cel mai bine va urez "Vizionare placuta!" si dupa aceea imi spuneti parerile.

2 0

tristan09

08.09.2018

Am revăzut acest film după câțiva ani, acum, mi s-a părut mai bun decât prima dată. Mi s-a părut deosebit! Iar Vincent Gallo un actor total. Cel puțin în filmul ăsta își dă măsura valorii. Mai bun decât în Arizona Dream. Cred că o să revin cu comentarii pentru că acum sunt prea impresionat. Un film american despre americani adevărați și nu chestiile alea siropoase cu final fericit. Deși culmea bășcăliei și ăsta are final fericit. Asta ca să râdem cu toții despre toți.

2 0

catalin.pavalasc

08.09.2018

Obsesiile adevarate se intretin. Vincent Gallo ne propune o calatorie in psihicul unui ciudat neintegrat, fost detinut. Fara viata sociala, cu denaturari familiale si deloc familiare, Gallo reuseste sa nu induca mila (de care pana la urma personajul ar fi fost demn) privitorului, ci mai degraba curiozitatea, solidaritatea si pe alocuri chiar admiratia. Lucrurile par atat de previzibile in desfasurare incat devin naturale. Iar naturaletea este destul de greu de obtinu pentru un personaj cu 5 replici la 10 minute. Christina Ricci face si ea un rol de zile mari, desi moravurile usoare cad repede in clisee uzate.

0 0