Inspectorul Bullitt

Bullitt

Acțiune, Crimă, Dramă, Thriller (United States of America)

Peter Yates, Eberhard Schröder

Solar Productions, Warner Brothers-Seven Arts

14 Mai 2021

<p>Frank Bullitt e un politist dur, care nu se gandeste de doua ori inainte sa scoata pistolul. El primeste o misiune aparent de rutina, aceea de a-l apara pe informatorul din mafie Johnny Ross. Johnny ar trebui sa depuna marturie impotriva unor membri importanti ai Mafiei intr-un proces care va avea loc la San Francisco. Dar cand doi asasini le gasesc ascunzatoarea si il omoara pe informator, lucrurile iau o intorsatura negativa pentru Frank si el decide sa inceapa propria lui investigatie. Eforturile lui sunt la inceput blocate de un senator, Walter Chambers, care vrea sa opreasca investigatia. </p>

ktalinoo

08.09.2018

Frank Bullitt este ales de catre Chalmers, un politician ambitios, sa asigure securitatea unui mafiot care trebuie sa depuna marturie in defavoarea unui influent om politic. Incercand sa-l inlature, banda acestuia doboara un politist, prietenul lui Bullitt. Implicat, de asta data, personal, in urmarirea ucigasilor colegului sau, Bullitt stinghereste, prin ravna, politica venala a unor cercuri influente, ceea ce-l aduce in razboi cu sefii, mizand cu intreaga cariera intr-un joc care e departe de a-l arata castigator.

3 0

ktalinoo

08.09.2018

un film interesant al anilor 60'-70' cu spuspans pana la final care mie unu mi-a placut

1 0

Raya

08.09.2018

Viaţă tipică de poliţist...Cinematograful actual abundă în subiecte de acest tip, pentru anii 60 însă filmul atingea o temă sensibilă şi mai puţin ştiută de publicul larg. Nu se putea un actor mai potrivit acestui rol decât Steve McQueen. Figura acea tăcută şi ridurile pline de frământări neexteriorizate, profesionalismul cu care işi îndeplineşte atribuţiile , ce-i pare prietenei sale resemnare şi abrutizare, merită privite în acest film. Iar rivalul său,Chalmers - Robert Vaughn n-a fost mai prejos, rol episodic şi totuşi notabil. Scenariul e de asemenea atractiv, plin de suspans, întrucât nu se pune accent pe acţiunea propriu-zisă, deşi nici aceasta nu lipseşte , ci pe atmosferă , pe alocuri grea, plină de cuvinte nerostite. Într-adevăr sunetul ( premiat cu Oscar) a contribuit la aceasta. E un film pe care l-am privit cu plăcere

1 0