Comedie, Dramă, Familie (United States of America)

Christopher B. Landon, Olaf Ittenbach

Christopher B. Landon

Films In Motion

23 Aprilie 2010

27 Mai 2011

<p>“Burning Palms” e o narațiune cinematică subversivă care împletește cinci povești de viață ale unor locuitori din Los Angeles. Orașul e cunoscut pentru aviditatea cu care explorează orice tabu și nu lasă nimic îngropat după perdele de mister, iar personajele sunt lăsate să-și sape o carieră care le va duce spre o soartă întunecată, dar plină de ironie și situații comice. Fiecare personaj se confruntă cu subiecte tabu și cu un destin incert. Un tată văduv are o relație incestuoasă cu fiica lui adolescentă, o tânără este puternic afectată de un experiment sexual propus de iubitul ei, un cuplu gay adoptă o fetiță africană care se adaptează greu cu noua familie, trei copii află un secret întunecat despre dădaca lor și victima unui viol îl caută pe atacatorul ei, nu pentru a se răzbuna ci pentru a începe o relație amoroasă cu el.Zoe Saldana, băștinașa albastră din “Avatar” și <span>Shannen Doherty, vedeta serialelor „Beverly Hills 90.210</span><span>” sunt printre starurile acestei dramedii.</span></p>

liniuta

08.09.2018

Situatii extreme ce duc la finaluri haotice , intr-un decor comico-tragic mult peste bariera realului , primele 2 povesti mi-au parut suportabile....4/5

2 1

Budy

08.09.2018

Un film nu tocmai extraordinar in care distributia e punctul forte si nimic mai mult, cine vrea sa vada ceva asemanator ii recomand 11:14 e mult mai bun.

2 1

mdomnita

08.09.2018

Pe afişul filmului este adăugat un scurt comentariu care ar trebui să atragă spectatorii: "Cinci întîmplări care îţi vor întoarce viaţa cu susul în jos" (that will f**k up your life). Da, filmul este despre persoane cu probleme psihice, în fiecare episod existînd cel puţin un asemenea personaj. Filmul este despre evenimente care nu sunt considerate obişnuite sau normale de majoritatea oamenilor. Avem scene de incest, sex într-un cuplu homosexual, viol, masochism, rasism, părinţi care nu îşi educă copiii, fete care fac sex la vîrsta de 15 ani fără ca părinţii să aibă vreo problemă cu asta, ...dar nimic nu este foarte extrem sau şocant. Din cauza asta filmul devine chiar plictisitor la un moment dat. Nu ştiu de ce l-ar cataloga cineva drept comedie, cu toate că am zîmbit la unele scene mediul în care acestea se desfăşoară nu prea determină spectatorul să rîdă sau să se simtă bine. Din punctul meu de vedere singura poveste mai credibilă şi nu atît de extremă e ultima (victima unui viol doreşte o relaţie cu violatorul). Restul sunt forţate să iasă şi după ele am avut o singură reacţie: "Da, bine...". În concluzie, nu cred că merită să pierdeţi vremea cu filmul, aveţi altceva mai bun de făcut. E genul de film la care sala de cinema va fi goală şi pe care nu cred că îl va recomanda cineva vreodată, cu excepţia celor care apreciaţă filmele grele cu scenarii ieşite din normal (American Psycho sau cele ale lui Pedro Almodovar).

1 1