By the Sea

Dramă, Romantic (France, United States of America)

Angelina Jolie

Pellikola, Plan B Entertainment, Jolie Pas

12 Noiembrie 2015

20 Noiembrie 2015

<p><span style="font-size: 13px; line-height: 19px">Un scriitor american, Roland, și soția sa, Vanessa, ajung într-o stațiune pitorescă și liniștită din anii ’70, aflată la malul mării, într-un moment de criză a mariajului lor. Pe măsură ce își petrec timpul cu alți turiști veniți acolo în vacanță, printre care proaspăt căsătoriții Lea și François, dar și cu localnici precum Michel și Patrice, cei doi încep să se confrunte cu probleme care mocneau demult.</span></p>

mindhunters

08.09.2018

Filmul păstrează linia trailer-elor sale și renunță la un exces de replici în favoarea confruntărilor mute, care se desfășoară pe fundalul superb al unei stațiuni de la Marea Mediterană. Tăceri care te surzesc mai tare decât un urlet și muzică frumoasă pe care se cântă o dramă ce i s-ar putea întâmpla oricui. +Actorii +Peisajele superbe și pescarul singuratic +Coloana sonoră +Umorul neașteptat -Cele 132 de minute care puteau fi reduse la 100-110 -Flashback-urile insuficient de sugestive

1 1

08.09.2018

la pomul laudat sa nu te duci cu sacul; aveam mari asteptari de la acest film , in primul rand datorita distributiei; totusi filmul e chinuitor de lung si plictisitor, drama vanessei nu e deloc impresionanta, nu reuseste sa starneasca empatie; in final ajungi la aceeasi concluzie ca si ea si anume ca e o persoana rea; filmul dureaza prea mult si e chiar plictisitor.

1 1

Dragos_87

08.09.2018

Acum ceva vreme am vazut filmul asta.Un scenariu bun la fel si personajele care joaca foarte bine.Imi place povestea si era mai palpitanta daca intre cele doua cupluri erau implicate mai mult si faceau mai multe chestii.Interesant e faptul ca regia e facuta de Angelina Jolie care este surpinzator de buna.Il recomand caci merita!

1 2