Byzantium

Dramă, Fantasy, Thriller (Ireland, United Kingdom, United States of America)

Neil Jordan, Adam Shankman

WestEnd Films, Demarest Films, Lipsync Productions, Number 9 Films, Parallel Film Productions, Irish Film Board

9 Septembrie 2012

5 Iulie 2013

<p>Clara, o femeie care se bazează pe simțul ei practic pentru a răzbi în viață, își vinde corpul. Curând îl cunoaște pe timidul și singuraticul Noel, care îi oferă ei și lui Eleanor, un acoperiș deasupra capului într-o casă de oaspeți dărăpănată. Clara transformă casa într-un bordel pentru a putea câștiga mai ușor bani. Între timp eterna școlăriță Eleanor îl cunoaște pe Frank, care-i pare suflet-oereche și care o provoacă, din lipsă de prudență și e tact, să-i spună adevărul despre viața ei. Eleanor îi spune lui Frank că, deși Clara e doar cu câțiva ani mai mare, e mama ei. Eleanor are numai 16 ani, dar s-a născut în 1804. Ea îi mărturisește lui Frank că pentru a supraviețui trebuie să bea sânge de om și la fel și mama ei. Iar apoi, în orășelul liniștit în care au apărut Clara și Eleanor oamenii încep să moară. </p><p> </p>

Acsellaaa

08.09.2018

Foarte frumoasa povestea in care mama face orice pentru fiica ei , si filmul merita mult recomand.!

2 0

RMC2010

08.09.2018

Noul film al lui Neil Jordan (maestrul filmelor cu vampiri) pot spune ca este una dintre cele mai placute surprize pe care cinema-ul american mi le-a facut in ultimii ani.Regia este foarte buna,coloana sonora compusa de Javier Navarrete nominalizat la oscar in 2006 pentru coloana sonora a filmului lui Guillermo del Toro "Pan's Labyrinth" este minunata,Saoirse Ronan si Gemma Arterton fac doua roluri foarte bune.Din punctul meu de vedere "Byzantium" este la fel de bun "Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles" din 1994. Recomand acest film tuturor.

4 1

red_zab

08.09.2018

Nu are scene explicite, ceea ce este un lucru pozitiv, mi-a facut plăcere să aud dialogurile în limba engleză şi am apreciat eleganţa şi politeţea britanică. Pare că primii vampiri au fost britanici; nu intră dacă nu sunt invitaţi. Nota 7

1 0