Wallace Wolodarsky

Original Pictures, Universal Pictures, Amblin Entertainment, Pariah Entertainment Group, Walden Media, Reliance Entertainment, Pariah

19 Ianuarie 2017

27 Noiembrie 2020

Un câne merge în căutarea descoperirii scopului său în viață pe parcursul a câteva vieți cu mai mulți stăpâni.

08.09.2018

Fiind un mare iubitor de caini, mereu astept astfel de filme cu mult entuziasm. In aceasta privinta, legat de acest film a aparut acea controversa, nu am vazut exact imaginile incriminatorii insa pur si simplu nu cred ca au fost adevarate si asteptam acest film cu mult drag fara sa tin cont de acele zvonuri rele intentionate. Oricum filmul a primit o grea lovitura de imagine care a afectat din plin evolutia filmului la box office. Filmul este in regia lui Lasse Hallstrom iar acest fapt spune enorm. Dupa Hachiko, regizorul suedez isi arata din nou devotamentul fata de caini, drept urmare a realizat acest film care este unul dragut si care are la baza cateva idei interesante insa poate nu puse cel mai bine in aplicare. Filmul incepe destul de ok, nu ceva deosebit insa iti capteaza usor atentia. Dupa din pacate povestea isi pierde din ce in ce mult din farmec, ajungand cu greutate la un final nu foarte emotionant din pacate. Filmul sufera la nivelul scenariului iar acest lucru este extrem de evident. Personajele sunt foarte comune, nu ies cu nimic in evidenta. Povestea acestora este una intalnita de multe ori inainte. Acest fapt este desigur un mic minus. Unele personaje sunt practic inexistente, mai ales la jumatatea filmului. Lasand la o parte mica critica si vorbind despre partile bune ale acestui film, pot spune ca A Dog's Purpose beneficiaza de o energie fantastica pe care doar cei care iubesc animalele cu desavarsire o pot percepe cu adevarat. Filmul are ritm, are momente amuzante mai mult sau mai putin iar in unele clipe chiar stie cum sa fie sensibil si apasator. Mi-as fi dorit mai multe astfel de clipe la sfarsitul povestii. De asemenea mi-as fi dorit niste nume mai sonore in distributie. Am asteptat parca prea mult pana la aparitia lui Dennis Quaid. Mi-a placut de tanara si frumoasa Brit Robertson pe care am recunoscut-o in prima faza insa nu stiam exact de unde. Josh Gad aduce multa personalitate fiecarui caine "interpretat". Sincer nu pot spune ca asteptam ceva mai deosebit de la acest film. A fost o alegere inteleapta pentru o dupa-amiaza de weekend. Ma bucur ca l-am vazut. Astept cu mare nerabdare urmatoare astfel de filme care pun in evidenta stransa legatura dintre un caine si stapanul acestuia. Recomand acest film tuturor care au un caine langa ei zi de zi. Nota 7 pentru A Dog's Purpose. Se putea mai bine insa nu-i nimic.

0 1

andystarx

08.09.2018

Unul dintre cele mai frumoase filme despre caini,pe care le am vazut ! Filmul are un mesaj important,pentru cine l-a inteles este bine,cine nu,sa stea acasa ! Oricum ideea este geniala !Pentru iubitorii de animale,cu siguranta ca este un must see !

1 0