Căsătorie în stil italian

Matrimonio all'italiana

Dramă, Comedie, Romantic (Italy, France)

Vittorio De Sica

Compagnia Cinematografica Champion, Les Films Concordia

17 Septembrie 2021

În Napoli, în cel de-al doilea Război Mondial, ferocele om de afaceri Domenico Soriano întâlnește curva de șaptesprezece ani Filumena Marturano într-un bordel în timpul unui bombardament al aliaților. Doi ani mai târziu, după război, se întâlnesc întâmplător și încep o aventură de durată. Timp de douăzeci și doi de ani, Filumena este amanta lui și îi administrează magazinele în Napoli în timp ce Domenico călătorește. Când Domenico decide să se căsătorească cu tânăra casieriță de la brutăria lui, Filumena îl ademenește ca și cum ar fi pe moarte și el se căsătorește cu ea. Mai târziu el anulează căsătoria, și ea îi spune că are trei fi pe care ea i-a crescut în secret, unul dintre ei find fiul lui legitim, dar nu îi dezvălui identitatea. Domenico de vârstă mijlocie folosește cele mai diverse subterfugii încercând să afle care adolescent poate fi fiul lui.

Bci2

08.09.2018

Sar scantei conjugale intr-un sir continuu de certuri conjugale , unele care se termina cu scene extrem de pasionate de dragoste... la nivelul marii. Sophia Loren este la inaltimea sensuala si fizica acceptata, dar perechea ei, Domenico jucat de Marcello mastroiani ma lasa complet rece. Nu vaz cum o femeie extraordinara ca Filumena (jucata de Sophia Loren) poate sa fie atrasa de un tip si mai putin decit dubios- Domenico Soriano. Filmul este insa plin de scene hazoase, iar unelel cu certuri la viteza ultra-rapida, cu dragoste infocata. Un film care lasa o impresie de neuitat, desi subiectul matrimonial nu-i necunoscut nici-unui cuplu cu istorie scurta. Mamma mia! cum se cearta ei p-acolo, mai aprig decit unele cupluri romanesti...

0 6

mar888

08.09.2018

Un film vechi, dar bine interpretat despre viata adevarata a unei femei indraznete . Probabil Matrimonio all'italiana este un clasic al genului comedii romantice.

1 0

08.09.2018

wawwww ce film, ce interpretare; cand eram copil citeam in revistele de cinema despre filmul asta si imi doream sa il vad ca sa pot sa stiu de ce era asa de laudat; ma bucur ca nu l-am vazut atunci pentru ca nu stiu daca as fi putut sa il apreciez la justa lui valoare asa cum o fac acum; maestrul de sica a creat un film fantastic; sophia loren e pur si simplu dementiala, pe langa faptul ca era una din cele mai frumoase femeie ale lumii era si o actrita extraordinara, desavarsita, iar acest rol i-a pus in valoare calitatile ; oare cum e sa iubesti asa cum a iubit ea, o iubire ce se confunda cu pasiunea cu tandretea, o iubire ce suporta umilnta, respingerea, o iubire ce nu ii dadea nici macar statutul de amanta ci pe cel de servitoare si atat; cata putere de a iubi , de a arde, ce rol fantastic; iar mastroiani e drept ca parca nu se ridica la nivelul ei, dar parca el are farmecul lui aparte; nu se mai fac asemenea filme din pacate, un film de colectie.

3 0