C.R.A.Z.Y.

Dramă (Canada)

Jean-Marc Vallée

Téléfilm Canada

27 Mai 2005

23 Octombrie 2020

<p align="left">Filmul prezinta de fapt complexitatea umana, prin interemdiul a doua povesti de dragoste. Pe de o parte este vorba despre dragostea unui tata pentru cei cinci fii ai sai, si modul de comunicare cu acestia. Pe de alta parte insa filmul prezinta dragostea unuia dintre fii pentru tata. Zac Beaulieu isi iubeste atat de mult tatal incat il idolizeaza dar, in acelasi timp, pretul acestei iubiri este platit cu chinul de a trai o viata mincinoasa, neandraznind sa-si dezvaluie adevarata sa identitate umana. </p><p align="left">Nascut in ziua de Craciun Zac este al patrulea baiat al familiei Beaulieu, complet diferit de fratii sai, insa dorind cu disperare sa se asemene acestora. Filmul prezinta primii  20 de ani din viata zbuciumata a lui Zac si surprizele care aceasta i le rezerva, ca in cele din urma sa se convinga singur despre adevarata sa valoare, si indubitabil sa-si accepte adevarata sa natura.</p><p align="left">Concluzia filmului este ca, in cele din urma, dragostea este cea care dicteaza ratiunii, Zac reusind sa-si convinga tatal sa treaca peste prejudecati, si sa il iubeasca pentru ceea ce reprezinta el cu adevarat.  "C.R.A.Z.Y" poate fi vizionat ca o frumoasa poveste de Craciun, o poveste de familie, in care s-ar putea regasi oricare dintre noi, un film despre frumusetea spiritului uman la intreaga sa dimensiune.</p>

scarabeu

08.09.2018

divin!!! sub pretextul unei drame de familie, este creionata o societate in plina schimbare. actiunea are loc in quebec, dar prejudecatile, suprematia bisericii catolice sunt valabile cam peste tot in aceea perioada.

1 0

scarabeu

08.09.2018

marc andre grondin joaca super tare

1 1

Raya

08.09.2018

Interesant personajul Zachary Beaulieu şi evoluţia sa imprevizibilă de-a lungul vieţii, iar Marc-André Grondin atinge perfecţiunea interpretării. De altfel întreaga distribuţie e potrivită fest cu fiecare rol, încât e injust conul de umbră în care zace cinematografia canadiană. Spinoasă problema homosexualităţii şi nuanţată, realistă abordarea ei în cadrul familiei Beaulieu, dar în epoci cu diferite mentalităţi. Intrigantă mi s-a părut "tehnica puştii" în consumul de droguri. Nu-i un film frumos, e un film artistic în cel mai pur sens.

2 0