Calendar Girls

Dramă, Comedie (United Kingdom, United States of America)

Nigel Cole

Harbour Pictures, Touchstone Pictures

2 Septembrie 2003

20 Octombrie 2020

Filmul este povestea lui Chris si a lui Annie, doua bune prietene, ambele membre ale Institutului Rylstone, care se ocupa cu acte caritabile. Dupa ce sotul lui Annie afla ca are leucemie, cele doua femei vor sa ia masuri si isi conving prietenele sa pozeze nud pentru un calendar si sa obtina fonduri de pe urma acestuia. Conducatoarea institutului, Marie, nu este de acord cu aceasta propunere, insa calendarul devine imediat un succes.

emil-dorin

08.09.2018

Pentru relaxare foarte bun!

1 1

IDA

08.09.2018

Unul din cele mai emotionante pelicule vizionate de mine,fimul prezinta o poveste aparent banala despre un grup de prietene aflate la a doua tinerete,dintr-un orasel englez de provincie. Aparenta banalitate dispare insa odata cu decesul sotului uneia dintre prietene(Annie). Inspirate de suferinta produsa de boala si decesul barbatului,prietenele se hotaresc sa faca o donatie spitalului unde a decedat John,mai exact vor sa doneze o canapea mai noua si mai confortabila pt sala unde asteptau familiile bolnavilor. Dar pt ca acea canapea avea un pret destul de mare,amicele se decid sa faca si sa vanda un calendar ...mai altfel decat cele facute anii anteriori.mai exact un calendar cu imagini cu ele pozand nud. Desi initial ideea pare absurda si de neimaginat,in final tot grupul de prietene decid sa fie de acord sa pozeze nud,artistic insa. In ciuda faptului ca majoritatea se afla la o varsta si au un aspect fizic aparent nepotrivit acestui gen de prezenta intr-un calendar,acesta se dovedeste un real succes,aducandu-le protagonistelor o nebanuita popularitate si totodata o mare suma de bani din vanzarea calendarului. De aici,din aparentul paradox si din aventura "fetelor din calendar" ,rezulta farmecul,emotia si umorul filmului,pe care-l recomand calduros tuturor celor ce iubesc filmul despre viata adevarata si oamenii cu problemele,tristetile si bucuriile lor.

2 0

An

08.09.2018

filmul nu este nou nout, dar este atat de proaspat si de haios, cu toate acele doamne englezoaice, dintr-un oarecare orasel britanic, plictisite de rutina zilnica, de concursurile stupide de facut budinci si gemuri, si care, scuturate de drama traita de una din prietene, au mareata, geniala idee de a fi altfel...si de a poza nude, intr-un calendar creat in scopuri filantropice. Si doamnele noastre, toate de varsta mijlocie sau chiar trecute bine de ea, lasa deoparte pudorile si jena unor trupuri ce nu sunt precum a siliconatelor fete ce de obicei apar in astfel de calendare, si pozeaza goale, vesele si pline de viata, si transformand ideea intr-un succes. Dar filmul este in primul rand impresionant nu numai prin actritele care sunt toate perfecte, superbe (cum altfel daca acolo o gasesti pe Helen Mirren si pe Julie Walters), dar filmul te impresioneaza prin simpla si atat de minunata ideea a prieteniei. O mana de femei, cu vieti pline, cu soti, copii, afaceri, si care toate se aduna si merg inainte intr-o aventura cu adevarat nebuneasca doar si numai pentru una din ele avea nevoie de sprijinul lor. Si era prietena lor. Minunat !!

2 0