Marvin's Room

Dramă (United States of America)

Jerry Zaks

Tribeca Productions, Miramax, Scott Rudin Productions

18 Decembrie 1996

14 August 2020

<p>In urma cu 17 ani, tatal surorilor Lee si Bessie a suferit un infarct, ramanand paralizat. Cele doua femei locuiesc de atunci in state diferite, ducandu-si fiecare viata ei. Bessie are grija de tatal ei. Fiul lui Lee, Hank, e internat intr-un spital pentru cei cu probleme emotionale, dupa ce si-a incendiat propria casa. Cand Lee il externeaza pentru a merge timp de o saptamana in Florida, unde urmeaza sa fie testat ca posibil donator de maduva pentru Bessie, Hank se arata neincrezator. "Nici nu stiam ca ai o sora", ii spune Hank mamei sale. Marvin, tatal invalid al celor doua femei, "e pe moarte de douazeci de ani incoace". "Moare putin cate putin, ca sa nu pierd nimic", se confeseaza Bessie noului ei doctor, Wally. In absenta doctorului obisnuit al lui Bessie, dr. Wally are o misiune grea: aceea de a-i spune femeii ca e bolnava de leucemie si numai un transplant de maduva o mai poate salva. Acest diagnostic ingreuneaza si mai mult stabilirea unei relatii si asa reci intre cele doua surori. Lee se teme ca Bessie ar putea muri, lasandu-l pe batran in responsabilitatea ei. Analizele lui Hank releva faptul ca e compatibil cu matusa sa Bessie, si operatia o salveaza. Dupa aceasta grea incercare, cele doua surori decid sa se apropie si redescopera sensul familiei. "Marvin's Room" e o suma intreaga de emotii si trairi, cu multe plusuri pentru prestatiile desavarsite ale protagonistilor. Greu de gasit, greu de uitat.</p>

Cryss190

08.09.2018

filmul, care are ca tema majora, familia, reflecta niste relatii problematice intre membrii acesteia... o bizara combinatie de drama, reliefata prin motivul bolii lui Marvin, si mai nou ivita leucemia fiicei sale mai mari, Bessie si prin viata anosta pe care o traiesc, si de comedie, prin prisma modului in care regizorul hotaraste sa ne spuna povestea si prin tipicul personajelor, in special Lee si cei doi baieti: Hank, un adolescent rebel care alege sa dea foc casei lor din cauza neintelegerilor din ultimul timp cu mama sa, si Charlie, tocilarul timid, care taraste cartile dupa el oriunde merge si care nu indrazneste sa scoata nicio vorba in fata mamei exigente analizele pentru transplantul de maduva al lui Bessie nu sunt compatibile cu cele ale rudelor, dar timpul petrecut cu totii impreuna ii este parca de ajuns filmul este unul minutios, care are intentia ca receptorul sa observe limbajul lucrurilor pentru a identifica caracterul si stilul de viata al personajelor Meryl Streep si Leonardo DiCaprio sunt exceptionali, care dau viata unor personaje in mare, comice

6 2

raulgonzalez1995

08.09.2018

Sunt foarte dezamagit sa vad ca pagina acestui film are postat un singur comentariu , gandindu-ne cate filme, care nu se ridica nici pe departe la nivelul acestuia si nu au un caracter educativ ca acesta , au postate sute de pareri , este ,cel putin pentru mine ,foarte frustrant. Pentru mine a fost un film relaxant, educativ, emotionant si putin amuzant pe alocuri. Scenariul a fost simplu, fara prea mari rasturnari de situatii , usor de digerat , ideea mi s-a parut foarte impresionanta ,avand un caracter educativ, pentru unii ar putea fii o lectie de viata.Totusi deznodmantul lipseste, nu este indeajuns de finisat si clar , incat regizorul putea sa mai alungeasca povestea si sa finiseza un deznodamant adevarat. Filmul nu exceleaza la capitolul scenariu si regie ,dar acting-ul a fost impecabil, Meryl Streep si Diane Keaton sunt de-a dreptul impresionante, prin fiecare secventa in care apar cele doua, simteam o picatura de emotie pe sufletul meu, iar tanarul (la acea vreme) Leonardo DiCaprio este asezat perfect de regizor pentru a aduce un zambet pe buze noua ,in momonetele mai triste. Avand in vedere distributia de zile mari si subiectul care pentru unii ar trebuii sa fie o lectie de viata , filmul merita mai multa atentie .

3 1

08.09.2018

un film destul de bun ... cu o distributie extraordinara , insa povestea putea fii mai buna .... un film ce prezinta drama familiei dezbinata care reuseste sa gaseasca fericirea in lucruri minore .... un film de viata care merita o vizionare cu siguranta !!!!

0 1