Cannibal Holocaust

Horror (Italy)

Ruggero Deodato

F.D. Cinematografica

7 Februarie 1980

1 Martie 2021

<p>Antropologul new-yorkez Harold Monroe calatoreste in hatisul de jungle din America de Sud pentru a afla ce s-a intamplat cu o echipa de filmare care a disparut cu doua luni in urma, in timp ce realiza un documentar despre triburile primitive din zona. Cu ajutorul a doi ghizi bastinasi, profesorul Monroe intalneste doua triburi, Yacumo si Yanomamo. Totodata, antropologul gaseste ramasitele membrilor echipei de filmare si cateva role de film nedevelopat. Odata reintors la New York, Monroe urmareste filmul in intregime. Pe pelicula apar regizorul Alan Yates, prietena acestuia Faye Daniels, si cameramanii Jack Anders si Mark Tomaso. </p><p>Dupa cateva zile de drumetie, filmul arata cum echipa de filmare a realizat filmarile pentru documentar, dar nu oricum, ci terorizand si umilind bastinasii. In ciuda obiectiilor lui Monroe, studioul tv Pan American vrea sa difuzeze filmarea sub titulatura de "documentar". Pentru a-i determina sa se razgandeasca, profesorul le arata celor din conducerea studioului ultimele role ale filmului. Acestia vad pentru prima oara care a fost soarta echipei de filmare...</p>

sifepa

08.09.2018

Un film de groaza ,halucinant, care a f ost interzis in 33 de tari.Sadismul, brutalitatea in starea "pura"sunt la ele acasa.Interventia brutala a omului modern in modificarea habitatului natural al omului primitiv poate duce la urmari dezastruoase.Un film pe care sa-l vezi o singura data (daca ai puterea sa-l vezi pana la capat ) si sa-l uiti cat mai repede.Totusi un invatamant se poate trage:cu cat omul este mai evoluat ,mai inteligent cu atat iese mai mult in evidenta animalul din el.

10 5

SkyAnubis

08.09.2018

Va spun evitati filmu asta.Nu faceti greseala mea adik na da va place sadicismul.Partea grava e k tot ce se intampla acolo e real

4 14

Delfin

08.09.2018

adevarul e ca pina si pentru un mare amator de filme shock acesta mi-a intors stomacul pe dos..nu e in nici un caz genul de film care sa-ti placa (asta daca esti in deplinatatea facultatilor mintale)..poti doar sa-l analizezi si sa-l ''citesti printre rinduri'' trecind peste scenele de barbarism ..personal abia dupa ce l-am vazut am inteles motivul pentru care a fost interzis in 33 de tari..este genul de film pe care trebuie pus un semn mare cu ''Warning!!!''..interzis celor slabi de inger..

8 5