Romantic, Dramă (Italy, United Kingdom)

Antonello Grimaldi

Nanni Moretti, Laura Paolucci, Francesco Piccolo, Sandro Veronesi

Phoenix Film Investments, Portobello Pictures, Fandango

1 Februarie 2008

17 Septembrie 2021

Pietro Paladini este un afacerist de succes care are o soţie şi o fiică în clasele primare. Într-o zi la plajă elsalvează o femeie de la înec împreună cu fratele lui. Când se întoarce acasă îşi găseşte soţia moartă în grădină. Acum Pietro trebuie să trăiască singur şi să aibă grijă de fiica lu, Claudia.Când o duce la şcoală el decide să rămână să o aştepte în faţa şcolii până când iese de la ore, şi începe să facă asta în fiecare zi. În scurt timp el ajunge să cunoască lumea din jur, mănâncă la cafeneaua de lângă şcoală, povesteşte cu părinţii şi priveşte viaţa oamenilor care trec pe acolo zilnic. În compania unde lucrează se plănuieşte o fuziune cu o altă companie mare din Statele Unite, iar Pietro urmăreşte întâmplările fără să se implice. Fratele lui se aşteaptă ca el să iasă din această stare şi să îşi continue viaţa normal iar cumnata lui încearcă să îl ajute. Dar oare vor reuşi cei doi să îl readucă la realitate sau vor înrăutăţi lucrurile?

08.09.2018

Pietro Paladini este un barbat aflat la o mare raspantie a vietii. Pierde o mare iubire dar castiga o alta!

2 0

mdomnita

08.09.2018

Chiar dacă pe alocuri filmul e plictisitor, întâmplările din el sunt destul de interesante. Filmul urmăreşte viaţa lui Pietro Paladini pe parcursul unui semestru de şcoală, în care acesta stă zilnic în faţa şcolii pentru a se simţi aproape de fiica lui. Chiar dacă unele evenimente nu sunt chiar obişnuite,. filmul pare destul de realist şi prezintă majoritatea evenimentelor şi modul în care Pietro îşi trăieşte drama aşa cum mi s-ar părea mie normal să se întâmple. Şi finalul, chiar dacă aşteptat, este foarte potrvit situaţiei. Merită văzut odată cu prietena sau cu familia.

0 0

Bibi_TM

08.09.2018