Captain America: Civil War

Aventuri, Acțiune, SF (United States of America)

Anthony Russo, Joe Russo

Marvel Studios

27 Aprilie 2016

6 Mai 2016

Prăpădul stârnit de Ultron pe Terra face guvernele lumii să se întrebe dacă există vreo șansă să îi țină în frâu pe supereroi. O lege mondială îi obligă pe aceștia să se deconspire autorităților. Dacă Tony Stark susține legea, Căpitanul America crede că aceasta limitează libertățile individuale. Alți supereroi se aliază pozițiilor celor doi Răzbunători, iar curând se va ajunge la un război civil al supereroilor. Cine va învinge și cu ce preț?

cezarica98

08.09.2018

Se stie ca Marvel este o uzina de supereroii, iar filmul de fata se intrece pe sine, este perfect. Ingredientele care iti incanta ochii si mintea sunt prezente pe tot parcursul vizionari si nici nu sti cand a trecut timpul, iar 3D este bestial. Este cu adevarat fantastic, captivant si amuzant, scenariul este grozav de bun, de la inceput spectatorul intra in actiune cu personajele si caracterul lor, actiunea si intriga au la baza evenimente din trecut, dar sunt introduse si elemente noi, echipa se imparte in doua tabere, efectele vizuale sunt de o calitate superioara, decoruriile si diferitele locatii unde se petrece actiunea sunt uimitoare. Distibutia ca si interpretarea este de milioane. La final mai ramaneti in scaune, urmeaza un bonus care nu trebuie ratat. Recomandarea mea este sa il vedeti la cinema.

5 0

Vlady90

08.09.2018

Captain America 3 a ridicat stacheta, poate parea surprinzator, avand in vedere ca Winter Soldier a fost o productie foarte reusita. In opinia mea, aceasta continuare este mai buna decat precedenta si una din cele mai reusite din tot universul Marvel. Nu doar datorita multitudinii de super-eroi, dar si pentru scenariul bun, dar mai ales povestea care are logica si doar cei care tin neaparat sa caute nod in papura, pot sa-i gaseasca defecte. Filmul este plin de surprize si rasturnari de situatie, personajele deja cunoscute si-au pastrat unele trasaturi vechi, dar par sa fi evoluat. Despre cele noi, numai de bine, i-as acorda un plus mai ales lui Black Panther, dar si Spider-Man s-a integrat excelent. Cu toate ca a luat o turnura mai intunecata, personajele isi pastreaza umorul specific.

3 0

Deniro

08.09.2018

Dupa parerea mea este cel mai bun film Marvel de pana acum. Totul este la superlativ in acest film,povestea foarte complexa si extrem de interensanta, interpretarile actorilor sunt foarte bune, Chris Evans,Robert Downey JR. au fost excelenti, Sebastian Stan este un compatriot de care ar trebui sa fim mandrii, a reusit o treaba superba in acest film, un Winter Soldier despre care aflii mult mai multe lucruri decat in previzoriul "Captain America", fiind un om dur,intunecat si plin de secrete. O surpriza foarte placuta a fost Spiderman, interpretat de Tom Holland, care este cel mai bun Spiderman pe care l-am vazut pe marile ecrane, mi-a placut la nebunie, a fost magnific, alaturi de un alt personaj care isi face aparitia intr-un mod spectaculos, adica Black Panther, care a fost perfect. Regia celor doi frati a fost excelenta, au reusit sa faca un film mai intunecat, mult mai puternic si mult mai bun decat precedentele 2 filme din aceasta serie. Un alt lucru pe care se axeaza de minune filmul au fost personajele, se caracterizeaza pe sentimentele acestora, pe trairile acestora, ceea ce mi se pare esential intr-un film. Nu ratati acest film, merita vazut, este unul dintre cele mai bune filme cu super-eroi pe care le-am vazut si cel mai bun Marvel de pana acum

0 1