ShivHans Pictures, Electric City Entertainment, Post Haste Digital

2 Iulie 2016

30 Octombrie 2020

Un tată trăind în pădurile din Nord-vestul Pacificului cu ai lui șase copii micuți, încearcă să se integreze înapoi în societate.

dies31dies

08.09.2018

O drama 100% a vremurilor noastre, o lupta intre societatea actuala si toate conventiile ei duse la rand de lege sau/si regula vs un trai liber bazat pe principii mult mai vechi si pe reguli ce tin mai mult de natura umana decat de normele timpului. Mult prea nenconformist pentru ce ne serveste deobicei Hoolywood-ul.

4 0

08.09.2018

Un film foarte frumos care m-a emotionat teribil. Stiam de acest titlu de ceva timp, stiam ca este ceva deosebit si asteptam cu mare nerabdare momentul perfect pentru a-l vedea. Poate ca astfel de povesti au mai fost spuse in trecut insa ca cea de aici nu prea cred, cel putin eu asa consider. Acest film atinge un nivel emotionant urias stiind cum sa fie precis in atingerea acestui scop, stiind cum sa nu fie superficial, stiind cum sa fie echilibrat si desigur stiind cum sa predea o importanta lectie de viata care desigur nu poate fi invatata la scoala. Filmul reuseste sa aibe nu doar un singur punct de vedere si astfel ofera o imagine mult mai ampla asupra societatii dar si a celor care cu greu se integreaza in aceasta sau care chiar aleg sa nu faca acest lucru.Aici avem parte de un adevar trist si ingrijorator venit din partea unui copil care are capabilitatea sa inteleaga si sa observe imediat una din multele probleme ale societatii actuale. Sa alegi o viata independenta de societatea "bolnava", dependenta doar de capabilitatea ta de a intelege, invata si de a te adapta unui mediu inconjurator, asta mi se pare un lucru extraordinar. Nu vorbesc neaparat sa traiesti in pustietate/natura, cum este cazul in filmul nostru. Peisajele sunt uimitoare, modul in care regizorul surprinde actiunea impresioneaza profund. Coloana sonora este perfect aleasa in fiecare moment cand este utilizata. Ritmul este unul ok, daca se poate vorbi despre un ritm al actiunii pentru ca accentul nu cade pe desfasurarea acesteia ci pe intensitatea emotiilor degajate. La un moment dat se petrece ceva care pune lucrurile in miscare, schimbandu-se astfel si peisajul cu care ne-am obisnuit in debutul filmului. Nu se pune un mare accent pe conturarea personajelor, acestea semanand intre ele foarte mult desigur, beneficiind de aceleasi principii de viata si aceasi sursa uriasa de informatii iar astfel nu pot spune ca sunt neglijate cand vine vorba de complexitatea acestora. Conteaza mai mult la acestea conflictele care apar datorita perceptiei diferite ale unor noi informatii si situatii. De aici este alimentata in mare masura drama filmului. Viggo Mortensen ofera o prestatie foarte credibila si plina de trairi , drept dovada pentru acest lucru tocmai ce a primit o nominalizare la Globul de Aur, probabil va urma si una la Oscar. Mi-a placut foarte mult interpretarea acestuia si personajul desigur. Copii alesi sunt foarte simpatici si au fost alesi poate chiar perfect pentru aceste roluri. Mi-a placut si de George MacKay. Captain Fantastic este o drama plina de emotie care are capacitatea sa te faca sa si razi dar chiar sa si plangi. Mi-a placut enorm acest film, cei drept ma facut sa ma simt putin inferior. Nu m-am regasit complet in situatia de fata, cu siguranta imi lipsesc multele notiuni insa apreciez din plin spiritul salbatic al acestui film si tema adusa in discutie. Dupa vizionare am zis ca este un film de 10, acum ii acord doar 9, totusi o nota uriasa care este meritata din plin. Recomand cu mare incredere.

6 0

Dee

08.09.2018

Cu subiect original si intriga bine regizata, filmul reuseste un amestec de drama si comedie care in multe instante pune spectatorul pe ganduri in ceea ce priveste cel mai potrivit mod de a creste si a educa proprii copii.

4 0