Carlos

Crimă, Dramă, Thriller, Istoric (France, Germany)

Olivier Assayas, Peter MacDonald

Films en Stock, Egoli Tossell Film AG, Canal+, ARTE France Cinéma

19 Mai 2010

20 Octombrie 2021

Filmul “Carlos”prezinta povestea revolutionarului din Venezuela, Ilich Ramirez Sanchez, cel care a fondat o organizaţie terorista la nivel mondial şi a atacat sediul OPEC (Organizaţia Ţărilor Exportatoare de Petrol), în 1975. Acesta miniserie in trei parti este rezultatul<br /> cercetãrilor istorice si jurnalistice. Din cauza zonelor "gri" controversate din viata lui Carlos, filmul trebuie interpretat ca o fictiunecare urmãreste 20 de ani din viata teroristului notoriu. De asemeni, si relatiile lui cu alte personaje sînt fictiune.Cele trei crime din strada Toullier sunt singurele evenimente din acest film pentru care llici Ramirez Sánchez a fost arestat si judecat.Atentatul asupra farmaciei Publicis încã se aflã sub ancheta. Carlos a fost condamnat în 1997 la închisoare pe viatã pentru uciderea a 3 agenti DST (Direction de la Surveillance du Territoire, directie speciala a politiei franceze) în Rue Toullier din Paris. Acum îsi ispãseste pedeapsa în penitenciarul din Clairvaux. În curînd va fi judecat pentru atentatele asupra trenului Capitole si a strãzii Marbeuf. Atentatul asupra farmaciei Saint Germain e încã în ancheta. N-a fost niciodatã acuzat pentru raidul asupra OPEC.

cinematrix

08.09.2018

Film despre Carlos Şacalul; destul de lung dar se merita, in cazul de va intereseaza acest personaj si motivatiile ce au stat la baza actiunilor sale.

0 0

ady_crys

08.09.2018

foarte bun filmul , merita vazut ,

0 0

dalvtania

08.09.2018

Foarte reusit, scenariu deosebit ce respecta legile realitatii si cronologiei, firul epic avanseaza treptat in actiune si te tine.Actorii, sunt in opinia mea deosebiti si intra foarte bine in caracterele personajelor, ce duce la un acting desoebit.Filmul spune povestea teroristului Carlos, privitorul avand sansa sa urmareasca cariera de terorist a acestuia si sa faca cunostiinta cu o astfel de lume si cu personajele ce fac parte din ea, asa cum a fost sau este.Apreciez intrun mod foarte pozitiv initiativa si reusita celor de la Canal Plus, si totodata am ramas placut incantat de aceasta ultima ecranizare a teroristului Carlos, poate si cea mai reusita, eu o consider superioara celei realizate in 1997, The Assignment .Merita vizionat, merita din toate punctele de vedere, mai ales pentru acel segement de public vizat.

1 0