Carne trémula

Dramă, Romantic, Thriller (France, Spain)

Pedro Almodóvar

France 3 Cinéma, CiBy 2000, El Deseo

28 Octombrie 1997

14 August 2020

<p>Un distribuitor de pizza, Victor, se cearta cu noua lui prietena, Elena. In momentul lipelii, Elena era drogata, iar pentru ea relatia nu exista, practic. Alarmati de zgomotele scandalului, doi politisti, David si Sancho, se apropie de cei doi. In invalmaseala care urmeaza, o arma se descarca...Ani mai tarziu, David, imobilizat intr-un scaun cu rotile, e o vedeta a baschetului pentru cei cu handicap, iar Elena e sotia sa. Dupa ce a stat in puscarie pentru incident, Victor e eliberat, iar destinele lor si a altor doua personaje se vor intalni din nou.</p>

manurenate

08.09.2018

Victor Plaza (Liberto Rabal) impartaseste prima lui experienta sexuala cu Elena (Francesca Neri), fiica unui diplomat, amatoare de droguri.In urma unui conflict creat intre cei doi si care se lasa cu un foc de arma,David (Javier Bardem) - unul din politistii veniti la Elena acasa pentru a o surprinde flagrantul delict, este impuscat in ambuscada creata si ramane paralizat pe viata. Victor este gasit vinovat si trimis la inchisoare.Odata iesit din inchisoare, Victor viziteaza mormantul mamei sale, si acolo, soarta face ca planurile sale sa capete un contur precis. Cei trei sunt prinsi intr-un joc al ironiei sortii,afla multe adevaruri care ii implica pe unul sau pe altul dintre ei,si in final fiecare afla ca "de ce ti-e frica de aia nu scapi".Un film bun,merita vazut.

1 0

OrlandoFarmec

08.09.2018

Chiar nu ma asteptam sa imi placa. O poveste in care m-am regasit in anumite faze si care m-a impresionat. Nu o vedeam sa aibe vreun "happy end" si chiar daca sfarsitul a fost tipic, continutul m-a facut sa ma duc cu gandul in alta parte. Rasturnari de situatie una peste alta, nedreptate si o viata alternativa care poate se aseamana cu trairile multora. Recomand filmul!

0 0

wotan80

08.09.2018