Carny

Horror, SF, Thriller

Sheldon Wilson

Douglas G. Davis

24 Aprilie 2009

11 Mai 2021

<p>Un circ ambulant vine într-un orășel de provincie cu scopul de a face cel mai spectaculos show din istorie, cu noua lor piesă de rezistență.Proaspăt capturat, circarii îi vor oferi un număr în spectacol celebrului Diavol din Jersey,un dragon fioros și însetat de sânge.Fără să își dea seama de pericolul la care sunt cu toții expuși, circarii eliberează dragonul care, plin de furie, măcelărește jumătate din numărul publicului si pe trei dintre circari, după care își ia zborul. Lou ,șeriful orașului, este singurul care îl mai poate opri acum pe teribilul monstru, înainte ca noi victime să apară.</p>

myhaita1

08.09.2018

Un circ ambulant soseste intr-un orasel de provincie, aducand cu el piesa de rezistenta care va fi aratata spectatorilor, un fel de dragon inaripat care insa scapa si terorizeaza un oras intreg, ucigand oamenii, finalul vi-l povestesc insa altadata, daca aveti rabdarea sa vedeti tot filmul. Un film obisnuit, in tiparul monstrullui care tetorizeza un oras si care e copia fidela a unui alt film tot din 2009 "Wyvern" PS. Vb lui Eminescu "Toate-s vechi si noi-s toate"

2 0

fenomenoromanesc

08.09.2018

pentru inceput,aceasta productzie nu se vrea sa fie o copie dupa Wyvern,deoarece in primul rand sunt legende diferite,in al doilea rand,sunt intamplari diferite.Acest film horror si sf este unul cam banal totusi,fiind foarte sec.De la un circ ambulant scapa un dragon infometat,si una,doua incepe sa devoreze tot ce ii iese in cale.Unele scene sunt dea dreptul hilare,iar actingul este cam prafuit,asta daca nu il punem la socoteala pe Luo Diamond Phillips,care face tot filmul.Cat despre efectele speciale,nu pot sa spun ca sunt asa de rele,insa nici extraordinare nu sunt totusi.In concluzie,desi nu este o copie fidela dupa Wyver,este mult mai slab ca acesta.Este doar parerea mea.Nota 5 din 10 de la mine.Recomand doar fanilor infocatzi ai genului.Enjoy!

0 0