Cat on a Hot Tin Roof

Dramă, Romantic (United States of America)

Richard Brooks, Andrei Tarkovsky

Aleksandr Misharin, Andrei Tarkovsky

Avon Production, Metro-Goldwyn-Mayer

25 Noiembrie 2020

<p> </p><p align="left">Maggie  si Brick sunt un  cuplu ce trec printr-un impas  : Brick este distrus de moartea celui mai bun prieten si-si gaseste refugiul in alcool . Maggie este o sotie frustrata deoarece sotul ei nu-si indeplineste obligatiile sale de sot. Brick la randul lui o considera responsabila de moartea prietenului sau , Skipper. De asemeni primesc reprosuri si ironii , ca nu au reusit sa aiba un copil  atat de la parintii lui Brick  cat si de  la Gooper, fratele lui  Brick, si de la Mae, sotia acestuia .Toate aceste se intampla  in timpul cand tatal lui Brick afla ca mai are foarte putin de trait si trebuie sa-si imparta averea . Gooper a facut totul pentru a-i face pe plac tatalui, a invatat ceva folositor pentru afacerea familiei, s-a casatorit , are un copil si toate-l indica ca fiind candidatul ideal sa obtina averea familiei. Brick insa a jucat rugby , nu l-a interesat niciodata de afaceri si nic nu a cautat sa-i faca pe plac lui "Big Daddy". Discutia dintre fiul furios pe un tata care nu a stiut sa arate afectiune nimanui si tatal aflat in ceasul al doisprezecelea vor scoate la iveala adevaruri dureroase dar si afectiuni nemarturisite . </p>

mihaelatb

08.09.2018

Ce rol face Newman in filmul asta , de sportiv ratat,de prieten care inseala fara ca sa stie ca el a fost cel inselat, de sot care-si iubeste frumoasa sotie,dar care se simte atins in orgoliul propriu si nu-i spune,de om care cauta evadarea de tot ce este urat in alcool

5 1

crazy_bloggera

08.09.2018

L-am vazut acum cativa ani si tin minte exact scena cand Liz Taylor este imbracata in costumul de pisica si este pe acoperis stand de vorba cu Paul Newman. As vrea sa il revad.

0 9

stef_ionesco

08.09.2018

Filmul, o ecranizare a piesei omonime a dramaturgului Tennessee Williams, este povestea unei familii adunate în jurul "Tăticului", care e pe moarte, bolnav de cancer fiind. Fiul cel mare vrea averea, dar preferatul rămâne fiul cel mic, care în schimb nu doreşte bani, ci caută doar dragoste, o dragoste care i-a fost înşelată de prea multe ori în viaţă şi în care nu mai crede.

3 4