The World's Fastest Indian

Dramă (New Zealand, Switzerland, Japan, United States of America)

Roger Donaldson

New Zealand Film Commission, 2929 Productions, OLC / Rights Entertainment, Tanlay, New Zealand Film Production Fund, 3 Dogs and a Pony, Park Road Post, WFI Productions Ltd.

12 Octombrie 2005

11 August 2006

<p>Filmul se bazeaza pe un fapt real: in anul 1962 neozeelandezul Burt Munro castiga cursa de viteza “Bonneville Salt Flats” din Utah, dupa ce modifica o motocicleta indiana ce data din 1920. Filmul prezinta calatoria pe care Munro, sustinut de concetatenii sai, o face spre Utah, unde reuseste sa stabileasca un nou record mondial de viteza cu “rabla” lui, pentru a carui imbunatatire nu folosise decat vechiturile de care dispunea. Scris si regizat de <a href="/persoane.php?cod=10736">Roger Donaldson</a> (<a href="/filme.php?cod=144">The Recruit</a>), The World's Fastest Indian este odiseea unui om care crede cu toata fiinta sa intr-un vis pe care traieste sa-l vada devenit realitate. </p>

tzepeshgr

08.09.2018

Este un film bun, care chiar merita vazut. Sir Anthony reuseste sa convinga si are un rol pe masura. De-a lungul filmului, peripetiile lui Burt Munro par credibile in interpretarea lui, este un film care pur si simplu te impresioneaza. Cred ca este unul dintre cele mai bune filme ale anului trecut, desi nu are nimic special - buget, nume rasunatoare (cu exceptia rolului principal), efecte speciale... Chiar am ramas uimit de acest film.

1 2

Patronu

08.09.2018

Filmul prezintă interesanta poveste a neozeelandezului Burt Munro care şi-a petrecut jumătate din viaţă pentru a construi ce-a mai rapidă motocicletă (sau indian cum mai e supranumită) din lume. Anthony Hopkins reuşeşte un rol deosebit, amuzant, dar şi emoţionant, iar filmul în sine a avut un şarm aparte ce m-a captivat până la final. Într-o oarecare măsură mi-a amintit de The Straight Story. Merită văzut.

4 2

radukn

08.09.2018

Este un film care sunt sigur ca a plictisit multi spectatori. Cei care asteapta viteza, adrenalina, competitii acerbe... vor avea parte o feliutza de asa ceva. Dar grosul filmului este despre altceva: despre visuri, perseverenta, inimi... Frumos film.

4 3