Horror, Thriller (United States of America)

Jennifer Chambers Lynch, Alex Proyas

Jennifer Chambers Lynch, Damian O'Donnell

RGB Productions, Envision Media Arts

2 Octombrie 2012

25 Iulie 2021

<p>Bob lucrează ca şofer de taxi, dar nu atât pentru a face bani, ci pentru a-şi culege următoarele victime, căci este un criminal în serie. El îşi selectează clientela: numai femei singure pe care, în loc să le ducă la destinaţie, le duce la el acasă, unde le ucide. Într-o zi el ia în maşină o femeie cu un fiu de 9 ani, Tim. Bob o omoară pe femeie, dar pe băiat îl duce la el acasă, unde îl leagă cu un lanţ lung şi gros, îi porunceşte să-i cureţe casa şi să mănânce numai resturile din farfuria sa. Tim creşte în casa criminalului Bob, văzând cum el omoară femeie după femeie, iar în timp îşi uită identitatea şi devine Rabbit (Iepurele). Bob vrea să-i lase lui Rabbit moştenire "vocaţia" sa, iar băiatul, terorizat şi traumatizat, va trebui să ia o decizie: va deveni un criminal şi el sau va încerca să scape?</p>

Rhot.Adeth

08.09.2018

filmul incepe bine, dupa care actiunea devine destul de lenta si aparent previzibila.nu este un film care sa te tina in maxim suspans dar are ceva care atrage.un film care te invata ca daca esti indoctrinat de un criminal si traiesti impreuna cu el sub acelasi acoperis nu inseamna ca trebuie sa devii un criminal psihopat asa cum iti este ,,mentorul'' . este o drama presarata cu elemente surpriza(mai ales catre final) si care are un final total neasteptat.in concluzie filmul e destul de bunicel drept pentru care ii acord nota 8!este doar parerea mea!

8 1

liniuta

08.09.2018

triller pshihologic cu momente de oroare, o provocare morbida intr-o situatie ipotetica fara scapare , unde luminita de la capatul tunelului mai incalzeste atmosfera...6/7

1 3

ottorobert94

08.09.2018

Scene sangeroase, sadism, prestatie foarte buna din partea actorilor. Au folosit si elemente psihologice, observ... Povestea e chiar originala, un pusti este indocrtrinat de un criminal in serie....nota 9.

3 2