Changeling

Crimă, Dramă, Mister (United States of America)

Clint Eastwood

Imagine Entertainment, Malpaso Productions, Relativity Media

30 Ianuarie 2008

16 Ianuarie 2009

Inspirat dintr-un caz real, care a dat peste cap sistemul legal din California, filmul este povestea unei femei aflata in cautarea adevaratului ei fiu. Actiunea este plasata in Los Angeles, in 1928. Intr-o dimineata de sambata, o femeie din clasa muncitoare - Christine - merge la munca si isi lasa baietelul de 9 ani acasa. Totul ia o turnura diferita cand se intoarce si afla cu stupoare ca fiul ei a disparut. Dupa ce l-a cautat fara niciun rezultat, cateva luni mai tarziu politia ii aduce acasa un baiat si pretind e ca ar fi copilul ei. Christine realizeaza ca baiatul nu e fiul ei si incearca sa convinga autoritatile sa reia cautarile, dar are de-a face cu politia corupta si oamenii sceptici. Christine gaseste sustinere doar din partea parintelui Briegleb. Adevarul insa nu asteapta sa iasa la iveala, oamenii legii facand tot posibilul sa o reduca la tacere.

181 Ordonare după: | |

mauro

08.09.2018

Un film excelent desi nu is fan Angelina ,Clint Eastwood ia oferit un rol cool.Nu stiu dar nu ii sta bine de loc in filme ca Wanted sau Beowulf sau ce sa mai zic de Tom Rider,cand o vezi are 48 de kg. si ii sparge pe toti naspa rau.Dar aceasta interpretare in Changeling a fost extraordinara mi-a placut filmul enorm o pelicula ce merita vazuta din plin,ultima oara cand a sunato am crezut ca i s-a gasit fiul dar nu a fost sa fie.Dupa parerea mea e cel mai bun film regizat de Clint Eastwood si cea mai buna interpretare a lui Angelina Jolie.

0 1

george_silvius

08.09.2018

o drama super super super frumoasa am ramas impresionat tanti angelicu se tine inca bine era si mai frumos daca isi gasea si copilul

1 0

aitooh

08.09.2018

Deocamdata mi se pare putin supraapreciat. Intriga e interesanta, nimic de zis, dar Angelina Jolie nu merita nominalizarea la Oscar (sa fi castigat chiar c-ar fi fost culmea) si in general mi se pare ca lumea apreciaza filmul atat de mult datorita ei... Care nu mi s-a parut vreodata sa aiba un talent iesit din comun.

0 3