Chaos Theory

Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Marcos Siega

WIP, Castle Rock Entertainment, Lone Star Film Group, Land Films Inc.

14 Martie 2008

28 Iulie 2021

<p> <span class="arial2"> Frank Allen, a perfectionat arta trairii printr-un sistem lipsit de pericole, in care isi perfectioneaza programul zilnic amanuntit. De fapt, "lista" lui zilnica cu lucrurile ce trebuie facute sunt legendare. Un barbat care este cunoscut ca traieste sigur, Frank nu crede in spontaneitate. Fiecare alegere pe care o face este voita, intentionata sa contribuie la o viata bine aranjata si previzibila.</span> Dar viata, cum curand afla, niciodata nu ramane fidela unui program strict.</p><p> Sotia lui Frank, Susan, si fiica lor de sapte ani, Jesse, gasesc obesia lui fascinanta in doze mici, dar ca o dieta stabila ea poate fii frustranta. Intr-o dimineata, Susan incearca sa slabeasca planificarea calendaristica inabusitoare a sotului ei prin adaugarea a zece minute in ziua lui. Dar, dand ceasul inapoi in loc sa il dea inainte, ea in mod neglijent elibereaza o serie de intamplari nefericite care intorc ordinea meticuloasa a vietii lui cu susu-n jos intr-un haos complet. Frank este pe cale sa afle adevarata natura a lucrurilor valoroase, a familiei si prieteniei, a iubirii si iertarii.<span class="arial2"> </span></p>

Sayre83

08.09.2018

Sa vedem ce iese....!!!

2 10

ThaThug

08.09.2018

O comedie cu accente dramatice despre viata, iubire, familie si iertare. Ryan Reynolds si Emily Mortimer surprind prin rolurile facute, scenariul este scris cu pasiune, iar soundtrack-ul este unul bine ales. Un film care te binedispune si care merita vazut. Recomand!

13 1

kluxxl

08.09.2018

O comedie reusita, in care tragicul se imbina aproape perfect cu comicul, astfel incat la final ramai cu un sentiment placut.Ryan Reynolds surprinde prin rolul facut si arata ca s-a maturizat si ca daca se straduieste va urma o cariera impresionanta pentru el, si Emily Mortimer face un rol bun, iar povestea este pe cat de dramatica pe atat de placuta.Un film bun care merita vazut si apreciat. Celor care se asteapta la ceva in genul Van Wilder...treceti peste!

9 2