Sarada

Charade

Comedie, Mister, Romantic, Thriller (United States of America)

Stanley Donen

Stanley Donen Films

13 Iulie 2020

Regina Lambert se intoarce la Paris dintr-o vacanta de schi in Elvetia pentru a afla ca sotul ei avea sa fie omorat. Ea se intalneste cu agentul CIA Hamilton Bartholemew, care ii spune ca Charles Lambert a fost unul dintre cei cinci barbati care a furat 250000$ in aur de la guvernul U.S.A. in timpul celui de-al doilea razboi mondial. Banii nu au fost gasiti in averea sa si Regina poate fi data afara de pe proprietate. Mai tarziu in acea zi ea este vizitata de Peter Joshua, cu care ea se intalnise in vacanta. Cand fostii asociati ai lui Charles incep sa o sune pentru a afla despre bani, Peter se ofera sa o ajute.

jake

08.09.2018

O comedie intriganta si inteligenta, unde ii vom putea urmarii pe Cary Grant si Audrey Hepburn prinsi in mijlocul unei aventuri complicate, rasturnari de situatie si mult suspans, care garantat o sa te tina cu sufletul la gura pana in ultima secunda...

10 5

tianne

08.09.2018

Thriller plus comedie ...asta ca sa mai scada tensiunea. O Audrey Hepburn absolut fermecatoare..Cary Grant -sarmant si plin de umor ca de obicei ,restul distributiei -exceptionala si ea....suspans rezultat ...= un clasic al genului deloc expirat dupa atatia ani

9 1

Coolsimex

08.09.2018

Superb! O ocazie extraordinara de a vedea doi actori atat de completi in acelasi film. Suspans, comedie neagra, spionaj, dragoste, decor parizian, un regizor de marca si doi actori extraordinari fac din acest film o capodopera. Grant cu o impecabila tinuta britanica iar Hepburn de o eleganta desavarsita. Este unul dintre filmele preferate. De asemenea Walter Matthau este o prezenta importanta, dar cu un rol nu foarte ingaduitor pentru el din pacate. Dar totusi secondeaza doi actori de nota zece. M-as uita in fiecare zi la acest fil, daca nu as sti ca exista si alte atatea filme superbe care merita vazute si revazute!

7 1